Voiko pelkkä humalatila olla syy pettämiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minä olen vetänyt lärvit ja mielessäkään ei ole pettäminen käynyt vaikka tilaisuuksiakin olisi ollut!

Ei ole selitys! Ei ole pohjimmaista rakkautta kumppania kohtaan jos kännissä unohtaa hänen olemassa olonsa.

No nimenomaan näin.

Olen mäkin perskännissä ollut muttei olis tullut mieleenkään pettää.
Jos se puoliso unohtuu niin helposti niin ei se todellista rakkautta, se on ihan totta.

Ja jos on niin kännissä ettei ihan tosissaankaan tajua mitä tekee niin ei varmana onnistu sänkyhommatkaan. Sillon on oltava nimittäin ihan tosi seipäässä.

Se on niin naurettavaa kun esim. yksi kaveri vasta vähän aikaa sitten selitti mulle että oli "ollut niin kännissä ettei ees tajunnut mitä tekee kun petti ukkoaan".
Muisti kuitenkin missä baarissa oli ollut, paljonko oli juonut, missä se toinen mies asui ja millä meni kotiin.
Ja tän saman oon kuullut niiiiin monesti. :headwall:

luulen että se tarvii hieman jotain muutakin. ehkä ihastusta toiseen tai sitten huonot välit kumppaniin. jos kaikki on hyvin epäilen että humalassa silti hyppää ventovieraan petiin. eriasia on sit jos on täysin soosissa ja tiedottomana tekee jotain. itse oon saanu jotain lasiini enkä tiennyt mistään mitään. entinen baarimikko nokian edenistä laittoi kaljaani jotain. onneks mulla oli luotettava kaveri matkassa eikä se jättänyt mua yksin. en sammunut mutta en mistään muista mitään ja olin 4 kaljaa juonut.

Ei ole minun mielestä ikinä pelkkä syy pettämiselle.
Mutta alkoholi vähentää estoja, eli kaikki suojelumekanismit ja järki ei pelaa tolkuttomassa humalassa samoin kuin selvin päin.
Esim. kännissä baareissa oleva on vaarassa joutua raiskatuksi siksi, ettei kaikki hälytyskellot soi, on kiva mennä jatkoille tuntemattoman miehen luo, kun se on niin kiva, ei käy mielessä että mitään pahaa vois tapahtua... Noin niin kuin vertauksena. Kyllä monet myös selvinpäin katuu esim. kännissä lauottuja totuuksia, mokia jne. joita ei selvinpäin tekisi.

Yhteistyössä