Voiko pojalle ostaa keltaiset rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammax3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No miksi ei?
Meidän poitsulla on kirkkaan punaiset vaunut, ja tiedossa oli jo odotusaikana että poika on tulossa :) Ei käyny mielessäkään valita vaunujen väriä sukupolen perusteella.

:laugh: Ja miks ei? Oletko naimisissa sen miehen kanssa joka läksytti 3 v tyttöä kaupassa kun olivat vauvanvaateostoksilla pikkuveljelle: tuohtuneena isä sanoi kovaan ääneen että "Matias on POIKA!!" kun pikkutyttö löysi nätin keltasävyisen bodyn.... :o :headwall:

Mikä ettei. Tosin en suosittele kirkkaankeltaista, se houkuttelee kesäaikaan ötököitä pörräämään ympärille. Etenkin ampiaiset tykkää tulla ihailemaan kirkkaankeltaista paitaa.

No voi. Eihän keltanen ole mikään tyttö väri mun mielestä se on enemmän poikien kun tyttöjen väri. Itse en ole kyllä valinut rattaitten väriä sukupuolen mukaan vaan sen mikä sattuu mielyttämään mua. Rattaathan on kulkupeli vähän niinkun autokin ja mulla ei ainakaan oo punasta autoo siksi et oon nainen.

Noin huonolla itsetunnolla varustetulle äidille (?) pitäs laittaa aina ulkoillessa huomioliivit päälle... Totta kai pojallakin saa olla värejä, herrajee!

Alkuperäinen kirjoittaja gym:
No voi. Eihän keltanen ole mikään tyttö väri mun mielestä se on enemmän poikien kun tyttöjen väri. Itse en ole kyllä valinut rattaitten väriä sukupuolen mukaan vaan sen mikä sattuu mielyttämään mua. Rattaathan on kulkupeli vähän niinkun autokin ja mulla ei ainakaan oo punasta autoo siksi et oon nainen.

Tää oli hyvä pointti :flower:

Voihan sen ajatella niinkin, että vaunut on ikään kuin äidin, vähän niin kuin käsilaukku :D Käsilaukussa kulkee tavarat, vaunuissa kulkee vauva :p Että vaunun väri voisin olla enemmänkin äidille sopiva väri kun vauvalle :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Voihan sen ajatella niinkin, että vaunut on ikään kuin äidin, vähän niin kuin käsilaukku :D Käsilaukussa kulkee tavarat, vaunuissa kulkee vauva :p Että vaunun väri voisin olla enemmänkin äidille sopiva väri kun vauvalle :xmas:

näin mä ainakin ajattelen...

Yhteistyössä