Voiko pojan viedä jo huomenna tarhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä

Vieras
Lauantaina nousi kuume liki 40 asteeseen ja alkoi ripuloimaan. Eilen ei enää ollut kuumetta yhtään ja jakso jo illalla tapella veljensä kanssa.
Oli eilen vielä ihan vesiripulilla, tänään ei ole kakannut vielä kertaakaan.
Puistossa jakso tänään leikkiä ihan normaalisti, ruokaa ei suostu kuitenkaan syömään. Söi ennen päiväunia 2 pinaattilettua, kunnes alkoi valittamaan vatsaansa. Edellisen kerran on syönyt viime perjantaina.
Ikää lapsella 3vuotta.

Eilen ollu viel vesiripulia ja tänään oot puistoon vienyt?! :o 1.Lapsi tartuttaa vielä. 2.Ei takuulla ole täysissä voimissa. En veis viel hoitoon. Pitää ensin syödä normaalisti ja kakan pitää olla normaalia. Ja jos toisella mahakin kipee, älä vie.

Jos sulla mahdollisuus jäädä vielä huomenna pojan kanssa kotiin, niin jää. Aika rankanoloinen tauti. Varmaan kestää vielä jonkun päivän, että poika taas voimissaan ja syö sekä kakkaa normaalisti.

mä pidän tiukasti kiinni siitä, että yksi täysin terve päivä ennen päiväkotiin viemistä. päivä jollon ei ole kuumetta,ei pää-,maha-,korva-, ym kipuja, syö hyvin, kakkaa normaalisti, leikkii jne.
eli en veis vielä huomenna tuota lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä pidän tiukasti kiinni siitä, että yksi täysin terve päivä ennen päiväkotiin viemistä. päivä jollon ei ole kuumetta,ei pää-,maha-,korva-, ym kipuja, syö hyvin, kakkaa normaalisti, leikkii jne.
eli en veis vielä huomenna tuota lasta.

Ehkä mä pidän vielä sit huomenna kotona. Tänään ollaan menossa muissa asioissa lääkärille pojan kanssa, pyydä lekuria sit kirjottamaan vielä huomisen päivän saikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Eilen ollu viel vesiripulia ja tänään oot puistoon vienyt?! :o 1.Lapsi tartuttaa vielä. 2.Ei takuulla ole täysissä voimissa. En veis viel hoitoon. Pitää ensin syödä normaalisti ja kakan pitää olla normaalia. Ja jos toisella mahakin kipee, älä vie.

No mut eihän se siellä ulkona tartuta, hanskat kädessä ja haalarit päällä. Ei sitä paitsi tainnut olla ainuttakaan muksua 5 metriä lähempänä meitä.

Yhteistyössä