voiko pyykkikone syödä pyykkejä?!

04.08.2007
731
1
16
joskus aikaa sitten luin täältä kun joku kerto että muuton yhteydessä pyykkikonetta kantaessa pyykkikone oli ruvennu oksentamaan sukkia. nyt oon ihan 100% varma että meidän kone on samanlainen pyykkisyöppö.

sukkien parit häviää, alusvaatteita häviää ja viimeisimpänä mun uudet kaprit, niitä ei löydy mistään. nyt eilen sitten tytölle sattu kakkavahinko ja pesin pelkästään sen pitkät- ja alushousut koneessa ja ne valkoset alushousut meni punaseks! :o koneessa ei siis ollu mitään muuta vaatetta mistä ois voinu tuo väri tarttua. oon ihan varma että kone on syöny jotain punasta mistä se väri tarttu... prkle! ei vaan uskalla mennä aukomaan tuota romua että näkin löytyykö sieltä mitään... :D

Tietenkin voi! Ajattelin Olkiluodon ydinvoimalan kanssa tehdä sopimuksen käytetyn uraanin hävittämisestä. Ei muuta, kuin pötkylä parillisen sukan sisään ja koneeseen! Lakkaa olemasta... ilmeisesti antimateria syö sukan ja uraanin. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Ei kai se kone sentään capreja syö :laugh:

itekkin pidän sitä mahdottomana mut kun niitä ei löydy sitten mistään. ei omasta, miehen, ei lasten tai liinavaatekaapistakaan. sängynaluset, patjojen välit, sohvan välit, ihan joka paikan olen kolunnu eikä niitä löydy, ainoa selitys on että tuo saakutin syöppö on nekin vetäny kitusiinsa. |O :D

Yhteistyössä