Voiko raskaana ollessa laihduttaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei saa kuulemma laihduttaa. voi toki syödä terveellisesti ja liikkua mutta ei saisi tieten tahtoen laihduttaa, näin mulle sanottiin neuvolassa. rasvakudoksesta voi laihduttaessa liueta myrkkykertymiä verenkiertoon, mikä ei ole hyväksi vauvalle, näin sanovat.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Voit, kunhan kuitenkin syöt normaalisti ja terveellisesti ja liikut sen verran mitä raskaus antaa myöten.

Raskaana ollessa ei kannata laihduttaa varsinkin jos on jo lähes normaalipainoinen. Mutta voi tarkkailla syömistä ja välttää turhaa lihomista.

voit keventää,mutta et dieetata rankasti. olet hieman ylipainoinen tai ainakin normipainon ylärajoilla,on siis ihan ok keventää. paino voi laskee laihoillakin eikä se ole väärin. lapsi saa kuitenkin tarvitsemansa.

no minä olin sokeri ruokavaliolla raskauksieni aikana ja paino ei noussut yhtään ensimmäisessä ja toisessa sokeri raskaudessa nousi 3kg eli tavallaan voi laihduttaa... mut´laihtuminen tapahtuu vasta lapsen synnyttyä. eli tossa jossa mulle tuli 3kg ni herra painoi syntyessään 4780g

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle tuli ensimmäisessä raskaudessa melkein 30kg ja niitä on edelleen jäljellä, enkä haluaisi lihota yhtään nyt toisella kerralla.

Tiedät itsekin et olet tehnyt kovasti töitä saadaksesi tuollaisen painon raskausaikana.
Löytyy myös se keskitie noiden väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
rasvakudoksesta voi laihduttaessa liueta myrkkykertymiä verenkiertoon, mikä ei ole hyväksi vauvalle

Onko näin??? :0

Jos laihduttaa terveellisesti,niin huolta ei ole.
Juu useimmille on ihan normaalia katsoa mitä suuhunsa laittaa ja kuluttaa kalorit liikkumalla,toisille ei.Ja tällaista laihdutusta he voivat käyttää.

Yhteistyössä