Voiko vauvamaha kasvaa jo näin aikaisin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmas odotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmas odotus

Vieras
Oon 13. viikolla raskaana, ja viime viikolla huomasin että farkut alkanu puristaa. Mietinkin että voiko maha alkaa kasvaa jo näin aikaisin, kun aikaisemmista raskauksista en muista että ois näin aikaisin tuntunu mitään. Kolmas raskaus siis kyseessä.
Tässä pitää kohta mammahousut kaivella jalkaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Kyllä mä sain noilla viikoilla jo laittaa mammahousut jalkaan kolmannessa raskaudessa.:)

Mistähän se johtuu että maha tulee sit aikaisemmin esiin kun on raskauksia takana?
Ahdistaa oikeesti ajatuksin lähteä huomenna töihin farkuissa, kun en tähän hätään ehdi niitä äitiyshousujakaan etsimään, missä lienevät varaston uumenissa.

Ensimmäisen raskauden tullessa innostunut äiti laittaa heti plussattuaan mammavaatteet vaikkei tarvetta olisikaan. Toisen raskauden kohdalla äiti sinnittelee mahdollisimman pitkään ilman mamma vaatteita. Kolmannen raskauden tullessa äidin normi vaatteet ovat mammavaatteita.. :laugh:

Mulla on ainakin tullut neljännestä ja viidennestä raskaudesta turvotusta vatsan seudulle ehkä jo rv 10 alkaen, mutta oikea vatsakumpu on työntynyt esiin. n. rv 16...

Yhteistyössä