voiko raskaustestin tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pajunkissantassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pajunkissantassu

Vieras
Huomenta! Olen lähdössä ostamaan raskaustestiä kunhan apteekit aukeaa ja otin jo aamuvirtsanäytteen talteen tuossa puolituntia sitten, mutta voiko sen apteekin oman testin siis tehdä tökkäämällä se tohon näytteeseen vai pitääkö tehdä virtsasuihkusta...

no eiköhän se ole tärkeintä että siihen testiin tulee virtsaa, millä tavalla sitten tuleekin. Mun mielestä tuo upottaminen on muutenkin varmempaa kuin suihkun metsästys.

Alkuperäinen kirjoittaja pajunkissantassu:
Huomenta! Olen lähdössä ostamaan raskaustestiä kunhan apteekit aukeaa ja otin jo aamuvirtsanäytteen talteen tuossa puolituntia sitten, mutta voiko sen apteekin oman testin siis tehdä tökkäämällä se tohon näytteeseen vai pitääkö tehdä virtsasuihkusta...

Mätein tosta pojasta testit kuppipissalla, ja oikein ne näyttivät. Kastoin vaan sen sijaan että oisin tähdänny suihkuun.

Kiitos (ensimmäinen viestini tälle palstalle, ja olipa supernopeat vastaukset)! Hehee, niin mäkin ajattelin että kait senyt on ihan sama miten ottaa... mutta miksi näissä puikkotestien käyttöohjeissa ei sit mainita että "voit ottaa myös kuppinäytteestä jos se on helpompaa"... tää apteekin oma käsittääkseni on sellainen puikko (ei liuska).

Uusimmat

Yhteistyössä