Voiko raskauteen liittyvä iltapahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ennen plussaa hirveää pahoinvointia, yhtäkkiä iski semmoinen kamala yökötyskohtaus ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja autossa voin pahoin mitä ei ikinä ole muuten.

En osannut silloin yhtään ajatella olevani raskaana (yritetty tosin oltiin mutta jo niin kauan että en enää pohtinut asiaa siten), luulin että joku pöpö iskenyt. No nyt se pöpö köllöttelee masussa 26. viikkoa :D

vastatkaa ap:n kysymykseen, ei siihen että onko ollu iltapahoinvointia. terveisin kärttyisä kuumeilija, joka oksensi ja pahoinvoi tässä parina iltana, ennen menkkoja jo :P

okei, takana tusina raskauksia. JOKA ikinen kerta alkanut pahoinvointi jo ENNEN kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. tuolla pahoinvoinnin alkamisen ajoinkohdalla ei ole ollut merkitystä sen kannalta onko raskaus mennyt loppuun vai kesken. riittikö?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22873025:
Mulla oli iltapahoinvointia pari viikkoa ennen menkkoja. Ovis siis jostakin syystä jo viikkoa aiemmin. Eli pahoinvointi alkoi noin kiinnittymisen aikaan.

Tyydyttikö vastaus?

mulla on muuten joka kerta alkaneet oireet 4-6pv ovulaatiosta eli juuri kiinnittymisestä alkaen. mutta olenkin hormoniherkkä. kehoni reagoi heti jos hormonit heittelee.

Yhteistyössä