Voiko riisipuuron/mannapuuron...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miks joku edes käyttää maitojauhetta??
...ellei kyse ole esim allergiakorvikkeesta..?

En oo koskaan ymmärtänyt miks kukaan edes haluais sellasta käyttää!

Maitojauhe kestää pitkään ja monilapsisessa perheessä pitäää sitä maitoa raahata purkkitolkulla selkä vääränä kaupasta :D sitte kun sitä tarvii ruuanlaittoon niin vielä enemmän. Maitojauhetta voi käyttää makaronilaatikon munamaitoon, pullan leivontaan (tulee kuohkeeta pullaa), lettutaikinaan yms. yms. :D Mulla on yleensä aina rasvatonta maitojauhetta kotona :D

[QUOTE="vieras";22269895]Maitojauhe kestää pitkään ja monilapsisessa perheessä pitäää sitä maitoa raahata purkkitolkulla selkä vääränä kaupasta :D sitte kun sitä tarvii ruuanlaittoon niin vielä enemmän. Maitojauhetta voi käyttää makaronilaatikon munamaitoon, pullan leivontaan (tulee kuohkeeta pullaa), lettutaikinaan yms. yms. :D Mulla on yleensä aina rasvatonta maitojauhetta kotona :D[/QUOTE]

Meitä oli perheessämme neljä lasta ja ilman maitojauhetta pärjättiin. Nyt on omia lapsia kaks ja ei tulis mieleenkään käyttää mitään maitojauhetta...

Ton eu-ruokapaketti jutun ymmärrän mutta onneks meillä ei ole sille tarvetta sillä jouduttais varmaan suuri osa heittämään pois kun ollaan niin kranttuja sen kanssa mitä raaka-aineita käytetään.

Luomua ja mahdollisimman tuoretta meille kiitos.

[QUOTE="vieras";22269856]ainakin niistä eu-tarvikepaketeista kertyy meille maitojauhetta, mitä on sitten käytettävä pois ;)[/QUOTE]

Sama syy täälläkin. En ole ennen kokeillut ikinä. Olen nyt käyttänyt sämpylöiden/pullien teossa ja uuniruoissa munamaitona.

Yhteistyössä