Voiko "ruma" nainen olla seksikäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko rumia ihmisiä? ei mun mielestä, vain erinäköisiä. ja jos on pakko luokitella, niin ruma on sellainen joka ylimeikkaa, tyrkyttää tissejä, pöhkeyttää tukan tuuheaksi, kuin kananperse. käyttää persettä ja tissejä korostavia ylitiukkoja nahkariepuja.. hyi yök.

Jos kauniista ihmisestä näkee jo päällepäin, että korvien välissä käy vain tuuli, niin se ei ole tippaakaan seksikäs mun mielestä.

Sen sijaan susiruma ihminenkin voi olla erittäin seksikäs, jos on sellaista tiettyä charmia ja sinut itsensä kanssa.

Ja näistä esimerkeistä kumpikin voi siis näkyä päällepäinkin, kyllä se jotenkin säteilee ihmisestä.

Kyllä. Seksikkyys ei ole synonyymi kauneudelle.
Usein hieman rumat ovat riettaammankin näkösiä kuin ihan kiiltokuvapuput.
Minussaki on paljon seksiä, mutta kaunis en ole (enää). Mutta aikas hemaseva pakkaus.

Tiedän montakin oikein kaunista, mutta ei lainkaan seksikästä naista. Sitten tiedän seksikkäitä, jotka eivät täytä kauneuskriteerejä. Seksikkyys on korvien välissä. Tästä ei saa vetää johtopäätöstä että vain tai kaikki rumat olisivat seksikkäitä, karisma ratkaisee!
Esim. Katja Ståhl ei minusta ole klassinen kaunotar, mutta karismaa ja seksikkyyttä on sitäkin enemmän.

Hm. Seksikkyys kyllä kaunistaa rumankin naisen.

Mä kävin joskus latinossa ja siellä se ohjaaja ei ollut mikään erityisen näköinen, eikä edes hoikka. Jotain siinä tädissä oli, se oli niin iloinen ja TODELLA seksikäs. Ja minä olen ihan umpihetero.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis kun miehen ei ainakaan tarvitse olla hyvännäköinen ollakseen seksikäs.

(emmää naisista osaa sanoa)

Esimerkkinä (minun makuni mukaan) vaikka Jack Nicholsson (ehkä nuorempana kuitenkin kuin nyt..) joka siis on tosi charmikas, raamikas ja jotenkin vetävä, vaikkei sitä ihmistä voi kirveelläkään sanoa kauniiksi tai muuten esteettiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja eikös:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis kun miehen ei ainakaan tarvitse olla hyvännäköinen ollakseen seksikäs.

(emmää naisista osaa sanoa)

Esimerkkinä (minun makuni mukaan) vaikka Jack Nicholsson (ehkä nuorempana kuitenkin kuin nyt..) joka siis on tosi charmikas, raamikas ja jotenkin vetävä, vaikkei sitä ihmistä voi kirveelläkään sanoa kauniiksi tai muuten esteettiseksi.

Joo.

Tai John Malkovich. Sen ei tarvitse kuin sanoa jotain ja minä kuolaan. :p

(pelkkä äänikin riittää seksikkyyteen)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Jos kauniista ihmisestä näkee jo päällepäin, että korvien välissä käy vain tuuli, niin se ei ole tippaakaan seksikäs mun mielestä.

Sen sijaan susiruma ihminenkin voi olla erittäin seksikäs, jos on sellaista tiettyä charmia ja sinut itsensä kanssa.

Ja näistä esimerkeistä kumpikin voi siis näkyä päällepäinkin, kyllä se jotenkin säteilee ihmisestä.

Tätä peesailen, tosin tuo käsite susiruma hieman särähtää, minusta on vain kauniita ja hieman ei ihan niin kauniita naisia, mutta seksiä voi kyllä olla molemmissa, hieman persoonallisen näköisissä monesti jopa enemmän.

Mun esimies on pyöreä,ihan tavallisen näköinen.Tosi rempseä ja huumorintajuinen.Ulkoisesti on niin tavis kuin olla voi;silti miehiä pyörii ympärillä koko ajan =vientiä siis riittää.Eli pakko tässä naisessa on olla Sitä Jotain!!! Seksikkyys kumpuaa sisältäpäin,toisilla sitä karismaa on luonnostaan ja toisilla ei,vaikka olisi kuinka kaunis tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
millanen se ruma ihminen on, kiinnostais tietää? Makuja kun on hirveen monia.

niimpä.. ei kukaan ihminen tässä maailmassa taida kaikkien mielestä olla ruma. kauneus kun on katsojan silmissä. seksikkyys ei ole kiinni ulkonäöstä.

yksi tuttu nainen yli 40v on ihanan pullea ja pukeutuu boheemisti.
Siinä on oikein rotunainen, ja aina kadehdin salaa kun haluaisin olla samanlainen. Se on sellanen jämäkkä ja värikäs persoona, jonka nauru raikuu läpi talon, ja miehet on seessä polvillaan ja vikisevät, koska sillä on luontaista auktoriteettia.. se on sellanen justiina.
Ja siis seksikäs muttei missi.

Toisaalta taas tunnen muutaman tälläisen parikymppisen "missityypin", joissa ei ole pisaraakaan seksiä. Ovat kuivia ja elottoman oloisia kaikinpuolin, vaikka ovat kai kauniita nykyisten kauneuskriteerien mukaan. Ihan pliisua porukkaa.

Naisessa pitää olla kipinää, samoin miehessä, naamavärkki ei auta jos se puuttuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
millanen se ruma ihminen on, kiinnostais tietää? Makuja kun on hirveen monia.

niimpä.. ei kukaan ihminen tässä maailmassa taida kaikkien mielestä olla ruma. kauneus kun on katsojan silmissä. seksikkyys ei ole kiinni ulkonäöstä.

Tietysti asia on noin.

Mutta mä (ainakin) ajattelin vain kannaltani; ja tosiaan minusta ei "komea" voi olla seksikäs.

Yhteistyössä