Voiko ruskea vuoto kuukautisten alkamis ajankohtana olla merkki raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aiemmin säännölliset menkat, nyt menin sekoilemaan pillereiden kanssa joten voi olla, että niiden takia meni kierto epäsäännölliseksi. Menkat myöhässä n. viikon, tänään tuli vähän ruskeaa vuotoa mitä ei ole ikinä tullut mutta testi näytti negaa viime viikolla.

Siis se on ihan normaalia, että jos on raskautunut niin kuukautisten aikaan voi tulla vuotoa, yleensä niukkaa tuhrua tai joillain jopa ihan kunnon vuotoa. Mutta mahdollisuudet on 50-50 eikä tuosta voi päätellä oikein mitään kun on ollut noi pilleritkin tossa.

Itselläni on ollut kumpikin tilanne: sähläystä pillerien kanssa, menkat myöhässä ja sen jälkeen tuhrutti kaksi viikkoa, enkä ollut raskaana. Sekä ollut raskaana ja tullut viikon verran vuotoa.

Mulla tuli raskauden alettua ekojen menkkojen aikaan (siis silloin kuin olis kuuluneet alkaa) just sellasta rusehtavaa pientä viirua ja tein ekan testin muistaakseni viikon sen jälkeen; olikin plussaa.... Terkan mukaan monella tulee se kiinnittymisvuoto juuri silloin kun menkkojen ois kuulunut alkaa.

Apuaa! Oon 11vuotta ja pitkä 141cm painoa on 34.5kg ja karvoitusta vähän ja rinnat pienet. (Tuo ei ollut se apuaa, vaan tämä:)
Huomasin varmaan viikko sitten että pikkareissa oli rusehtava pieni läntti. Aluksi en ajatellut mitään että se voisi olla aloitus vuoto kunnes kaverini sanoi mulle että alku vuodot voi olla rusehtavia ja vähäisiä. Siitä kauhu alkoi!! Olen yrittänyt etsiä vastausta tuohon että onko se vuoto vai joku muu! Voiko joku teistä isoista tytöistä auttaa!!?