voiko saada keisarinleikkauksen 4:ssä synnytyksessä, pelon takia, vaikka olisi synnyttänyt aikasemmat alakautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miranda83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miranda83

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
1 033
0
36
Kangasala
niin, sori uus alotus. kun tuol toises mietin et oisko käyny huono säkä et oon raskaana, kun unohin pillerin ja sellanen olo on..

mutta Jos olen niin en haluu tehä aborttia, Enkä haluu enää ikinä synnyttää!

siinäpä pulma.. |O

asiallisia vastauksia kiitos.

voiko saada keisarinleikkauksen vaikka olisi kolme synnyttänyt alakautta?

tee nyt se testi. aika epätodennäköistä kuitenki että olet raskaana. olet vasta synnyttänyt, syöt pillereitä jne jotka voi vaikuttaa sun hormoniheilahteluihin ja aiheuttaa "oireita"

No kyllä mä enempi pelkäisin sitä leikkausta ku synnytystä.
Minulla takana viis tosi vaikeata alatiesynnytystä mut en missään nimessä vapaehtoiseti lähtis leikattavaksi.
Joka kerta olen pelännyt mut aina olen selvinnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla takana viis tosi vaikeata alatiesynnytystä mut en missään nimessä vapaehtoiseti lähtis leikattavaksi.

Mua kanssa ei enää leikkaukseen saa, ei sikseen et tarttis kun on putket poikki nykyään. Kakkosen leikkauksen jälkeiset komplikaatiot oli niin pahat että pyydyin sterillisaatioon. Teholla olin tajuttomana viikon...

mullakin mennyt kätilön mielestä hyvin synnytykset mut mul kauhee pelko siittä kivusta jäänyt. ne supparit tuntunut seläs asti, oon jokaisessa kontannu käytävillä, oksennuskippo käedessä, se paine kauhee, mun kohtu ollu alempanana ja se paine vaan pahentunut. ponnistukset nopeita mut kauheita myös, jostain se pelko vaan jäänyt.

mut vauva heräs , täytyy mennä leikkimään. ja alkaa valmistautuun neuvolaan lähtöön.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
mullakin mennyt kätilön mielestä hyvin synnytykset mut mul kauhee pelko siittä kivusta jäänyt. ne supparit tuntunut seläs asti, oon jokaisessa kontannu käytävillä, oksennuskippo käedessä, se paine kauhee, mun kohtu ollu alempanana ja se paine vaan pahentunut. ponnistukset nopeita mut kauheita myös, jostain se pelko vaan jäänyt.

mut vauva heräs , täytyy mennä leikkimään. ja alkaa valmistautuun neuvolaan lähtöön.. :)

Mä mietin,et olisko silti parempi ekaksi meittiä suunniteltua käynnistystä kuin leikkausta. Ja saisit kunnon kipulääkkeet heti jo avautumisvaiheessa aikanaan.
Leikkauksessa on kummiskin enempi riskejä.
Jos nyt olet raskaana todellisuudessa niin mä suosittelen,et juttelet asiasta HETi neuvolassa ja pyydät päästä pelkopolille juttelemaan asiasta.

tehtiin neukun tädin kanssa tehti samalla, ehdotti ite kun valitin oloani, ja tiesi et unohtu se pilleri. mut oli negatiivinen!

nyt vain pitää muistaa syödä niitä pillereitä joka päivä! :)

Ei sitten implantti tai kierukka kävis? Ei ois unohtelun varaa?

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
voi mutta et helposti. sulla pitää olla painavat syyt. Pelkkä en halua ei riitä.

Saa helposti. Ainoastaan pitää pitää kiinni kannastaa sektion suhteen. Joudut pelkopolille joka on täynnä käännyttäjiä ja ihmisiä jotka katsoo sua kieroon mutta kukaan ei voi estää sua sektiota saamasta.

Itse olen saanut pelkosektion esikoisen rajun alatiesynnytyksen jälkeen. Sain osakseni Jorvissa ala-arvoista kohtelua josta tein valituksen. Sektion saa jos on tiukka kannassaan.

Miten tämä nyt liittyy taas tähän?

Mulla on sektiosta vain hyvää sanottavaa kuten niin monilla muillakin. Alatie sen sijaan repi naiseuteni hajalle, kirjaimellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
niin, täytyy miettiä niitäkin vaihtoehtoja :)

joko kävit testin ostamassa? :)

en käynyt, kun olin noitten kolmen muksun kans siel neuvolas kävellen, en ois ees jaksanu enää ku matka kesti yli 3 tuntii.
neuvolantäti sano ite siinä kun valitin oloani et tehhdään testi. kun juteltiin jo aikasemmin sen kans siitä mun unohtamasta pilleristäkin..

no, eipä tarvii enää apteekkii lähtee, tosin lääkäriin hakeen uutta antibiootti ja kortisonikuuria, kun mun käsi tulehtu taas:/ mut kiitos muille tuol täs tai toises viestis kun sanoitte siitä et antibioottikuuri heikentää pilleriden vaikutusta,pitää käyttää sit jotain muuta lisäks :)

Mä mietin,et olisko silti parempi ekaksi meittiä suunniteltua käynnistystä kuin leikkausta. Ja saisit kunnon kipulääkkeet heti jo avautumisvaiheessa aikanaan.
Leikkauksessa on kummiskin enempi riskejä.
Jos nyt olet raskaana todellisuudessa niin mä suosittelen,et juttelet asiasta HETi neuvolassa ja pyydät päästä pelkopolille juttelemaan asiasta.

Eikös juuri käynnistyksessä ole supparit ihan omaa luokkaa kovuudeltaan?

Yhteistyössä