Voiko siittiöt olla raakoja? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulle yhessä ketjussa joku vastas ku kysyin et onks liiasta spermasta haittaa raskautta yrittäessä, et ei kannata harrastaa joka päivä ku siittiöt on sillon raakoja... eli voiko näin olla? :D

No ei ne mitään raakoja ole... :D mut ei kivekset määräänsä enempää niitä pysyty tuottamaan, joten sperman siittiöpitoisuus saattaa olla alempi jos usein tyhjentää kasseja. Kertakin riittää, kokemusta on.

Jaa sillain raakoja. Ajattelin, että olisi jotain hirmu raakoja siittiöitä, jotka taistelevat verissä päin ja armoa tuntematta pääsystä ensimmäisenä perille.

Ei, mutta siemennesteessä on vähemmän siittiöitä jos mies saa siemensyöksyjä kovin usein. Siemennesteessä on eniten siittiöitä silloin kun edellisestä siemensyöksysä on kulunut 3 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa sillain raakoja. Ajattelin, että olisi jotain hirmu raakoja siittiöitä, jotka taistelevat verissä päin ja armoa tuntematta pääsystä ensimmäisenä perille.

Ensin miljoona ensimmäistä tallautuvat jalkoihin, seuraavat miljoona ajavat kierukan kurveissa ulos ja seuraava saapumaerä eksyy...

"Seuratkaa, jätkät! Mulla on kartta! Tota, keitäs te sitten ootte ja mitä te täällä teette?"

"Me ollaan hammaspeikkoja ja me asutaan täällä" :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

Ensin miljoona ensimmäistä tallautuvat jalkoihin, seuraavat miljoona ajavat kierukan kurveissa ulos ja seuraava saapumaerä eksyy...

"Seuratkaa, jätkät! Mulla on kartta! Tota, keitäs te sitten ootte ja mitä te täällä teette?"

Munasolu katsoo silmät ymmyrkäisinä ensimmäisenä perille ehdittynyttä raa'an näköistä ja rentun oloista siittiötä ja alkaa tuntea sydämessään leiskuntaa ja alhaalla hyrinää. Mutta samalla perille ehtii myös siistin oloinen nörttisiittiö, jonka kanssa talous olisi turvattu loppuiäksi. Mikäs nyt eteen - siinä pulma?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

Tämä ja toi kyyketju kertoo että mulla ja jonseredilla olisi hyvin hauskaa kahvikupposen ääressä. Onneks on muitakin kuin minä ja pari kaveria, keillä on näin omituinen huumorintaju ja mielikuvitus. Paha tapa luoda aina silmiensä eteen käsittämättömiä elokuvapätkiä...:D:D

Ei, mutta siemennesteessä on vähemmän siittiöitä jos mies saa siemensyöksyjä kovin usein. Siemennesteessä on eniten siittiöitä silloin kun edellisestä siemensyöksysä on kulunut 3 päivää.

Ei mitää kolme päivää.. Mitä pidempää sen enemmän hölmö.

Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:

Ei mitää kolme päivää.. Mitä pidempää sen enemmän hölmö.

Niin. Kunnes pallit posahtavat... Oikeasti siittiövarastojen täyttyminen kestää noin 3-5 päivää.

Perhesuunnittelusivuilta:

"Siittiöiden muodostuminen eli spermatogeneesi tapahtuu kiveksen siementiehyissä. Siittiöiden muodostuminen kantasoluista valmiiksi siittiöiksi kestää noin 75 päivää. Siittiöt kulkeutuvat kiveksestä lisäkivekseen, jossa ne kypsyvät liikkuviksi. Siittiöitä muodostuu jatkuvasti ja on arvioitu, että aikuisen miehen kives tuottaa noi 150 miljoonaa siittiötä päivittäin.

Spermatogeneesin hormonaalisesta säätelystä vastaavat lähinnä kaksi hormonia: FSH ja LH. FSH säätelee siittiöiden muodostumista. LH puolestaan kiihdyttää testosteronin tuotantoa, joka on välttämätön spermatogeneesin jatkumiselle.

Siemensyöksyssä eli ejakulaatiossa siittiöt purkautuvat lisäkiveksestä ja kulkeutuvat siemenjohdinta pitkin virtsaputken kautta ulos. Ejakulaation mukaan tulee matkan varrella rauhasten eritteitä. Normaali siemenneste koostuu pääasiassa rakkularauhasten ja eturauhasen eritteistä. Eritteiden yksi tärkeä tehtävä on suojata siittiöitä emättimen happamilta olosuhteilta.

Siittiöiden osuus siemennesteestä on noin 1 %. Siemennestenäytteen tilavuus vaihtelee 2-6 ml välillä. Siittiöiden lukumäärä on normaalisti yli 20 milj./ml ja eteenpäin liikkuvien, hyvälaatuisten siittiöiden osuus yli 50 %. Siittiöt joutuvat kulkemaan kohdunkaulan liman läpi munatorviin ja vain noin 1 % niistä pääsee hedelmöityspaikalle."

Tämä ja toi kyyketju kertoo että mulla ja jonseredilla olisi hyvin hauskaa kahvikupposen ääressä. Onneks on muitakin kuin minä ja pari kaveria, keillä on näin omituinen huumorintaju ja mielikuvitus. Paha tapa luoda aina silmiensä eteen käsittämättömiä elokuvapätkiä...:D:D

Kuvitteletko koskaan, että kahvikupistasi kurottaa valtava koura, joka nappaa nenästäsi kiinni ?

Minä en juo kahvia :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Syntyyköhän raaoista siittiöistä äpäriä ja mikrossa lämmitetyistä sitten varhaiskypsiä lapsia?

Kunhan ei aamuyöstä tee, usein saattaa olla kusta joukossa ja pahimmillaan tulee kusipäisiä äpäriä. :whistle: Vapaa englanninnos: fucking bastards, jonka vähemmän vapaa suomennos on "panemassa aviottomia lapsia"

Uusimmat

Yhteistyössä