Voiko sormusta pienentää jälkikäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Onko kelään kokemusta? Kuinka kauan kestää ja mitä maksaa? Tuli nimittäin ostettuu ihan himpun verran liian iso vihkisormus. Oli varmaan sormet turvoksissa ostaessa tai jotian kun nyt talvella pyörii sormessa. Ei se ky mihinkään tipu et ei niin iso oo. Vaikuttaako pienennys sormuksen kestävyyteen?

Mä käytin hetkisen kihlasormuksen kanssa väärinpäin, ettei tipu ja häviä ennenkuin ehdin viemään pienennettäväksi. Vajaa pari vkoa ja erikoisemman kaiverruksen kanssa 20 eur.

onko sulla timantteja siinä?
Jos se ei niin iso ole että tippuis,niin en menis talviaikaan pienentämään,koska talvella sormet ovat laihemaat. Sit ei kesällä mahdukaan sormeen.
Itsellänikin sormukset heiluu aika uhkaavasti talvella,mutta kesällä on sopivat. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lyytikki:
onko sulla timantteja siinä?
Jos se ei niin iso ole että tippuis,niin en menis talviaikaan pienentämään,koska talvella sormet ovat laihemaat. Sit ei kesällä mahdukaan sormeen.
Itsellänikin sormukset heiluu aika uhkaavasti talvella,mutta kesällä on sopivat. =)

On pari pientä melko huomaamatonta timanttia. Joo ton oon kyllä huomannu talvellaki et vaihtelee tuo sormien koko. Välillä tuntuu ihan sopivalta ja välillä sit heiluu ja pyörii hirveesti. Kihlasormukseen oon verrannu ni vaikuttas olevan hiemna isompi tuo vihki. Kihlasormus ei heilu edes talvella, mut hyvin mahtuu kesälläki sormeen.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
entäs suurennos??mulla on raskauden jäljiltä vieläkin sen verran "isommat" sormet ettei mee kihlasormus enää ku pikkurilliin :/

*sori ap kun sivusin*

Kannattaa odotella jos turvotus laskisi. Mulla oli turvotusta vielä ehkä n. kuukausi synnytyksen jälkeen, vasta sitten sain sormukset sormiin, joillakin voi kestää kaunakin turvotus?

Yhteistyössä