V
veera
Vieras
Mä olen vannonut itselleni että en ikimaailmassa ole lasten takia suhteessa mistä en itse saa irti mitään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elämä on siis yhtä kuin toisen ihmisen pettäminen?Alkuperäinen kirjoittaja mäh:Petin 8 vuotta, enkä ihmeemmin siitä kärsinyt. Sama naimisissa ollut mies oli kuvioissa kokoajan ja nähtiin viikoittain. Suhde loppui kun minä halusin lapsia ja toinen mies ei. Nyt aviomiehen kanssa odotellaan vauvaa syntyväksi. Enkä kadu pätkääkään, täytyyhän tätä elämää vähän elääkin, että on sitten vanhainkodissa se kertoja eikä kuuntelija. Tosin jos mies tulee samaan, niin olen silloinkin hyvin hiljakseen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, siis itse olen pettänyt eikä mies tiedä. Koko ajan pettäessä oli paska oli ja sen jälkeen hirmu pitkään. En kertonut siis miehelleni. Vannoin itselleni etten enää petä. Kunnes sitten, yli vuosi tapahtuman jälkeen petin taas, eri miehen kanssa. Siitä ei mennyt enää kuin muutama kk kun taas oli uusi mies. Asiasta kärsin, mutten osaa lopettaa. Siksi mietin, pitäisikö lopettaa parisuhde.
Alkuperäinen kirjoittaja xc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, toisilta se kusettaminen vain onnistuu paremmin kuin toisilta.Alkuperäinen kirjoittaja pp:Voi jatkua onnellisena.Riippuu pettäjästä.
kusetus on niin easya....
Alkuperäinen kirjoittaja KylläVoi:Voi jatkua! Me molemmat petettiin, mies pahemmin. Selvitettiin asia, nyt muistelen kokemuksena sitäkin asiaa. Ollaan naimisissa, 1 lapsi, todella onnellisia. Eilen mies juuri kysyi: rakastatko minua?:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja veera:Mä olen vannonut itselleni että en ikimaailmassa ole lasten takia suhteessa mistä en itse saa irti mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja anne:Mikään parisuhde ei ole aina yhtä onnea ja välillä tympii ihan oikeasti se toinen siinä mutta olen sitä mieltä että suhde vaatii molemmilta panostusta pysyäkseen kunossa,ei se pettämällä parane! Ja minusta ei ole mikään syy erota että tympii eikä oikein huvita,kyllä siinä pitää olla painavammat syyt kyseessä kerta teillä on lapsikin!
Nyt vaan miettimään miten voitte parantaa suhdettanne yhdessä ja yrittää oikeasti pitää perhe kasassa.Eri asia on ellei ole halua edes yrittää mutta silloin kyllä luovuttaa ihan liian helposti..
Alkuperäinen kirjoittaja anne:Mikään parisuhde ei ole aina yhtä onnea ja välillä tympii ihan oikeasti se toinen siinä mutta olen sitä mieltä että suhde vaatii molemmilta panostusta pysyäkseen kunossa,ei se pettämällä parane! Ja minusta ei ole mikään syy erota että tympii eikä oikein huvita,kyllä siinä pitää olla painavammat syyt kyseessä kerta teillä on lapsikin!
Nyt vaan miettimään miten voitte parantaa suhdettanne yhdessä ja yrittää oikeasti pitää perhe kasassa.Eri asia on ellei ole halua edes yrittää mutta silloin kyllä luovuttaa ihan liian helposti..
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:sitten pitää osata antaa itselleen anteeksi. toisella on oikeus tietää,mutta toisaalta kamala satuttaa. en osaa vastata. joskus voi jatkua suhde jos ei kerro toiselle ja tosiaan antaa itselleen anteeksi. kertominen ois kyllä oikein ja antaa toisen päättää miten haluaa edetä.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mulla muutama tuttavaperhe missä on jatkettu yhdessäoloa joko tietämättä tai tietäen.
Mä en voisi jatkaa. Musta kamalin teko mitä voi tehdä on pettää elämäsi rakkautta. Mä en ikinä kykenisi katsomaan häntä silmiin, en pettäjänä enkä petettynä. Enkä voisi ikinä ottaa sitä riskiä että oman tyhmän teon takia hänet menettäisin. Toisaalta, eihän kaikki ole yhdessä elämänsä rakkauden kanssa joten kynnys ehkä matalampi silloin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä tiedän miten mies suhtautuisi. Jotenkin olen ajatellut asian siten, että mulla ei ole oikeutta kaataa tätä miehen niskaan. Näkisin sen tässä nyt itseäni helpottavana tekijänä, jättää päätös miehelle. Se, että kerron, on viimeinen vaihtoehto, sillä tieto loukkaisi miestä aivan liikaa. Ja sit suhde ei ainakaan voisi jatkua, jos toiselta menisi luottamus.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mulla muutama tuttavaperhe missä on jatkettu yhdessäoloa joko tietämättä tai tietäen.
Mä en voisi jatkaa. Musta kamalin teko mitä voi tehdä on pettää elämäsi rakkautta. Mä en ikinä kykenisi katsomaan häntä silmiin, en pettäjänä enkä petettynä. Enkä voisi ikinä ottaa sitä riskiä että oman tyhmän teon takia hänet menettäisin. Toisaalta, eihän kaikki ole yhdessä elämänsä rakkauden kanssa joten kynnys ehkä matalampi silloin.
Juu, nimenomaan. Mies ei ole elämäni rakkaus. Siksi uskokin, että olen tähän pystynyt. Jos olisi, en uskoisi että olisin ikinä pettänyt. Tuskin kukaan hyvässä suhteessa pettää.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä tiedän miten mies suhtautuisi. Jotenkin olen ajatellut asian siten, että mulla ei ole oikeutta kaataa tätä miehen niskaan. Näkisin sen tässä nyt itseäni helpottavana tekijänä, jättää päätös miehelle. Se, että kerron, on viimeinen vaihtoehto, sillä tieto loukkaisi miestä aivan liikaa. Ja sit suhde ei ainakaan voisi jatkua, jos toiselta menisi luottamus.
oliko sinulla oikeus pettää ?
kumma että se "moraali" löytyy pettämisen jälkeen ; kun paskat on jo niinsanotusti housussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:sitten pitää osata antaa itselleen anteeksi. toisella on oikeus tietää,mutta toisaalta kamala satuttaa. en osaa vastata. joskus voi jatkua suhde jos ei kerro toiselle ja tosiaan antaa itselleen anteeksi. kertominen ois kyllä oikein ja antaa toisen päättää miten haluaa edetä.
Mä tiedän miten mies suhtautuisi. Jotenkin olen ajatellut asian siten, että mulla ei ole oikeutta kaataa tätä miehen niskaan. Näkisin sen tässä nyt itseäni helpottavana tekijänä, jättää päätös miehelle. Se, että kerron, on viimeinen vaihtoehto, sillä tieto loukkaisi miestä aivan liikaa. Ja sit suhde ei ainakaan voisi jatkua, jos toiselta menisi luottamus.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Tottakai voi jatkua onnellisena. Aina parempi, jos toinen ei saa koskaan tietää syrjähypystä. Tuttavapiiriini kuuluu viisi tällaista pariskuntaa. Pettämisistä aikaa kuudesta kymmeneen vuoteen.
Kuudennella parilla tilanne on akuutti ja he ovat vasta selvittelemässä suhteensa jatkoa. pariterapeutin avustuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mulla muutama tuttavaperhe missä on jatkettu yhdessäoloa joko tietämättä tai tietäen.
Juu, nimenomaan. Mies ei ole elämäni rakkaus. Siksi uskokin, että olen tähän pystynyt. Jos olisi, en uskoisi että olisin ikinä pettänyt. Tuskin kukaan hyvässä suhteessa pettää.
:hug: Vaikeita asioita. Mitä ansaitsee, mihin tyytyy, mitä haluaa ja onko se tarpeeksi. Loppuelämä toisen kanssa. Ahdistaako vai odottaako. Elämässä kuitenkin tavoite olla onnellinen ja rakastaa lujaa, sydämen pohjasta. Miksi tyytyä vähempään. Jokaiselle on joku joka vie jalat alta täydellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Tottakai voi jatkua onnellisena. Aina parempi, jos toinen ei saa koskaan tietää syrjähypystä. Tuttavapiiriini kuuluu viisi tällaista pariskuntaa. Pettämisistä aikaa kuudesta kymmeneen vuoteen.
Kuudennella parilla tilanne on akuutti ja he ovat vasta selvittelemässä suhteensa jatkoa. pariterapeutin avustuksella.
Se on vastuun pakoilemista jos ei kerro pettämisestä. Halu päästä itse helpommalla on se isompi motiivi siinä kuin se ikivanha syy: en halua satuttaa toista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja anne:Mikään parisuhde ei ole aina yhtä onnea ja välillä tympii ihan oikeasti se toinen siinä mutta olen sitä mieltä että suhde vaatii molemmilta panostusta pysyäkseen kunossa,ei se pettämällä parane! Ja minusta ei ole mikään syy erota että tympii eikä oikein huvita,kyllä siinä pitää olla painavammat syyt kyseessä kerta teillä on lapsikin!
Juu, hyvä pointti. Mutta mistä tietää, että on yrittänyt tarpeeksi? Me ollaan oltu yhdessä kohta 5v. ja siitä 4,5v. jahkattu tätä samaa (tosin aluksi ilman pettämistä). Mistä tietää, että on antanut kaikkensa? Nyt tuntuu siltä, etten enää jaksa odottaa, että mies muuttuisi. Ja ilman sitä tuskin suhde korjautuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mulla muutama tuttavaperhe missä on jatkettu yhdessäoloa joko tietämättä tai tietäen.
:hug: Vaikeita asioita. Mitä ansaitsee, mihin tyytyy, mitä haluaa ja onko se tarpeeksi. Loppuelämä toisen kanssa. Ahdistaako vai odottaako. Elämässä kuitenkin tavoite olla onnellinen ja rakastaa lujaa, sydämen pohjasta. Miksi tyytyä vähempään. Jokaiselle on joku joka vie jalat alta täydellisesti.
Niin. Minä olen tavannut jo sen elämäni rakkauden. Meidän suhde vain kaatui välimatkaan. Seuraavan kanssa menin sitten naimisiin, mutta olemme hyvin erilaisia eikä sellaista intohimoista rakkautta ole ollut koskaan. Tiedän, että avioliitto perustuu tahdolle rakastaa, mutta en tiedä onko sitä tahtoa enää?![]()