Voiko supistus ihan oikeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39+0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39+0

Vieras
tuntua tältä!?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1632542

Tossa ketju mis oon ihmetellyt tunnetta. Äsken tuli sit todella kova viiltävä, kirvelevä, polttava kipu mahaan. En osaa kuvailla sitä muilla kuin noilla sanoilla mut kipu tuntui about navan kohdalla koko mahassa. Sai vetämään kumaraan ja irvistämään ihan. Kesto ei ollut kovin pitkä kylläkään... Kai päällä oli supistuskin... Mua ihan oikeesti huolettaa onko mulla joku tulehdus kun tollai tuntuu vai kuuluuko asiaan tuo ilkeä kirvelevä, polttava tunne?

Onko sulla verenpainetta, tai onko ollut oiretta siitäettä olisi ollut valkuaista virtsassa..
Tuollaisia kouristuksen omaisia kipuja voi olla alkavassa raskausmyrkytyksessä..
Kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä heidän arviotaan. Ei turhaa kannata jäädä pohtimaan syytä kun raskaus jo tossa vaiheessa on..

^heh heh no maksimissaan 3vko enää :)
"pelottaa" soittaa sinne jos näytille haluavat kun mies töissä, ei hoitajaa lapsille just heti jne :/ Eli aika ptti tilanne. Tätä nyt jatkunut kumminkin muutaman päivän. Äsken oli kyl tosi kova tuo kipu...

Sun raskautes on jo ihan täysiaikainen, joten m' jännitän täällä sun puolestas tulevaa synnytystä. Nyt vaan alat ottamaan aikaa, kauanko supistus kestää ja mikä on niiden väli.

Jos sattuu ihan koko ajan ja kauheasti, niin sitten kiiruusti äitipolille.

kyllä mä soittaisin sinne äitipolille,mulla tulee ensimmäisenä mieleen tuollaisesta mahdollinen istukan vaurio tai raskausmyrkytys.sulla vissiin on jo lapsia että etköhän normaalit supistukset tunnista.

Kävin kyl tosiaan ma neuvolassa ja kaikki oli ok. Myrkytystä ei ole ennenkään ollut eikä nytkään ole ollut siihen viittaavaa...
Supistuksen tunnen siis sen mahan kovettumisen ja kiristyksen mut en muista tommoista kirvelyä :( Mulla viimesimmät olleet tosi nopeita alla 3h ja 1h et en kyl enää muista millaisia ne loppusupparit ovat olleet kun alussa ei ainakaan oo tullut menkkajomotuksia juuri kummenpaa kunnes on rytissy :)

Yhteistyössä