Voiko tälläisen sitten laittaa Häihin`?Mustat vai valkoiset korkkarit tän mekon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vähän..outo.. ylä osa kaunis mutta aprikoiduttaa toi pituus(vanhanaikanen tai ei niin kyllä se tykkäis hameen olla polviin asti jotta se päällä kirkkoon passais mennä. Siis ihan oikeesti polviin )

Eikö kirkkoon kuulus pistää pidempää mekkoa eikä tuollasia vesirajamekkoja??
en ainakaan omiin häihini haluis ketään viuhahtajaa, jolla perse vilkkas kun kyykistelis.

mun mielest jos ihminen tuntee kenen häihin on menossa ja millainen "meno" siellä on osaa kyllä valita vatteensa. eikä silloin ole yleensä oikeaa ja väärää.. jos on enemmän bile meininkiä ja häät on nuorekkaat iästä riippumatta niin miksi ei??? kirkkoon tietenkin vois jonkun sopivan hartiahuivin laittaa, mutta sekin jokaisen oma päätös... mutta itse juhlaan miksi ei.

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
mun mielest jos ihminen tuntee kenen häihin on menossa ja millainen "meno" siellä on osaa kyllä valita vatteensa. eikä silloin ole yleensä oikeaa ja väärää.. jos on enemmän bile meininkiä ja häät on nuorekkaat iästä riippumatta niin miksi ei??? kirkkoon tietenkin vois jonkun sopivan hartiahuivin laittaa, mutta sekin jokaisen oma päätös... mutta itse juhlaan miksi ei.

Kyseessä on nuorten ihmisten häät ja tuo itsestäni sopisi sinne,toki tietenkin hartiat tulisi peittää sitten kirkossa ja vaikka ruokailessakin jollain huivilla.

Tosi nätti. Tuosta olkapäiden peittämisestä sen verran, että eipä sitä nykyään enää niin mahdottoman tarkasti tarvii tehdä, onhan monilla morsiamillakin olkapäät paljaina. Toisaalta, eipä se paljoa vaadi heittää huivi kirkon ajaksi hartioille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Mitä jengi oikein häissä tekee? Pitkää mekko apäälle jotta voi rauhassa kyykistellä ja pyllistellä vai? En mä viimeksi ainakaan kyykistellyt kertaakaan.

joo en mäkään yleensä mene pyllistelee häihin :laugh: Toki jokainen tyylillään jos siltä tuntuu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:

Kyseessä on nuorten ihmisten häät ja tuo itsestäni sopisi sinne,toki tietenkin hartiat tulisi peittää sitten kirkossa ja vaikka ruokailessakin jollain huivilla.

näin arvelinkin =) mäkin oon ollu häis mis rennompi meininki ja oli suoraan vaatteet sit jatkoja varten =)

Tosi nätti mekko. Kuvan tytöllä taisi vaan olla liian pieni koko, niin näytti pikkasen hutsumaiselta.
Minkälaiset kengät ja laukun aattelit laittaa?

Kampaukseksi kävis ihanasti ponnarikampaus jossa olis se ponnari kiharrettu ja muuten sileä. Meikki semmonen, että paljon ripsaria ja vaalea luomiväri, huuliin nudekiilto.

Yhteistyössä