voiko tämä suhde edes toimia? (mustasukkaisuus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä on pienet illanistujaiset ja mies lähti naispuolisen ystävänsä kanssa hakemaan pitsaa kaikille. Nyt mä mietin täällä että mikä kestää ja missä ovat...

mies ei ole ikinä jäänyt kiinni varsinaisesti pettämisestä mutta esim. naisten puhelinnumeroita ja flirttiviestejä on löytynyt sen taskuista, en edes muista minkämerkkinen puhelin sillä on (se on siis hyvin tarkoin varjeltu), joskus se on tänne tuonut naispuolisia ystäviä kertomatta mulle mitään---

mä olen siinä pisteessä että kaivelen sen taskuja ja kassia kun se ei ole kotona, että löytäisin jotain todisteita. joko vaistot on oikeassa tai sitten olen jumalattoman vainoharhainen.. olispa olemassa kristallipallo josta näkisi totuuden.

[QUOTE="pii";23233744]ehkä paras olisi jutella sen miehen kanssa ja sopia yhteiset pelisäännöt.[/QUOTE]

arvaa vaan onko juteltu? noin sata kertaa..... pelisäännöt on selvät mutta tuntuu ettei toinen niitä noudata. ja kovin väittää ettei mitään ikinä oo tehnyt.

Siis sä tulit kesken illanistujaisten kyseleen palstaltä että pitäiskö sun olla mustasukkainen? Onko siellä läsnä vain se nainen, miehesi ja sinä? Aika outoa meinaan että kaksin lähtisi pizzaa hakemaan jos siellä ei edes muita ole... Varsinkin näin kotiinkuljetuksien aikana...

Siis sä tulit kesken illanistujaisten kyseleen palstaltä että pitäiskö sun olla mustasukkainen? Onko siellä läsnä vain se nainen, miehesi ja sinä? Aika outoa meinaan että kaksin lähtisi pizzaa hakemaan jos siellä ei edes muita ole... Varsinkin näin kotiinkuljetuksien aikana...

täällä on muutama muu miehen ystävä jotka pelaavat tuossa vieressä...

juur katottiin et kotiinkuljetus on vain 2 euroa, mutta välttämättä halusivat mennä hakemaan....

Yhteistyössä