Voiko täs tilantees soittaa poliisit etsimään henkilöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuinka on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";26498430]itse en reagoisi jos olisi ap:n kertoman mukaan "masentunut" , mutta jos olisi masentunut, niin huolestuisin.[/QUOTE]

Siis tämä ihminen ei sairasta masennusta vaan on siis sellaisessa masennuksen kaltaisessa tilassa menetettyään yhden elämänsä tärkeimmistä ihmisistä. Ymmärrätkö eron?

[QUOTE="aapee";26498541]Siis tämä ihminen ei sairasta masennusta vaan on siis sellaisessa masennuksen kaltaisessa tilassa menetettyään yhden elämänsä tärkeimmistä ihmisistä. Ymmärrätkö eron?[/QUOTE]

''alakuloinen''

[QUOTE="MintunKukka";26498439]Mä olisin kyllä jo lähteny itsekkin etsiin jos olisin oikeesti huolissaan.[/QUOTE]

Sitä on jo muutama sukulainen/ystävä ettimässä. Mä päivystän kotona jos se vaik tulee takas nii voi soittaa muille että on tullu. Mutta jos toinen lähtee autolla litomaan jonnekin niin mistä sitä tietää mihin suuntaan sitä lähtee ettimään? Tästä pääsee joka ilmansuuntaan montaa reittiä pitkin ja tässä ajassa mitä on kulunu niin se voi olla ties miten kaukana jo.
KUn vaan sais tietää et jos se vaan haluaa olla yksin ja käydä läpi tuota juttua niin ihan ok. Mutta kun ei ole varmuutta asiasta. Veli kaiketi nyt kohta jo soittaa hätäkeskukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipsykologi;26498590:
"selvitä" toki tarkemmin, mikä ero on "masennuksella" ja "masennuksen kaltaisella tilalla"

No en osaa selittää. Mutta mun mielestäni läheisen menettämisestä johtuva mielentila, johon liittyy masentunut ja toivoton olo, on eri asia kuin kliininen masennus, siis tarkoita masennusta varsinaisena sairautena. Mutta tämä asia nyt ei ole pointti. En osaa selittää enkä nyt ees jaksa.

[QUOTE="aapee";26498626]No en osaa selittää. Mutta mun mielestäni läheisen menettämisestä johtuva mielentila, johon liittyy masentunut ja toivoton olo, on eri asia kuin kliininen masennus, siis tarkoita masennusta varsinaisena sairautena. Mutta tämä asia nyt ei ole pointti. En osaa selittää enkä nyt ees jaksa.[/QUOTE]

Niin on. Se on hirvittävä tila, eikä siihen tarvi nyt takertua sen suuremmin. Soitettiinko sinne hätäkeskukseen jo?

• Tykkää
Reactions: Eedla
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26498697:
Niin on. Se on hirvittävä tila, eikä siihen tarvi nyt takertua sen suuremmin. Soitettiinko sinne hätäkeskukseen jo?

Joo no soitettiin sinne ja ne lupas kattella "sillä silmällä" josko se jossain on. Mutta sitte tämän henkilön isoveli(joka oli autolla kattelemassa sitä)lähti käymään suvun kesämökillä joka on 70km päässä. Siis sille oli tullu ajatus oisko se sinne menny kun paikka on sille tärkeä. No auto oli sielä pihassa ja vene kadonnu laiturista. No se lähti sitte kesämökkinaapurin veneellä katteleen nii sielä se kökötti yhdessä saaressa. Istu rannala ja paisko kiviä veteen ja itki. :snotty: Ja kysyi veljeltään että mitä helvettiä se häntä vainoaa ja käski painua sinne mihin aurinko ei paista. :O :(
Veljensä jäi sitte sinne sen kans ja sielä ne on edelleen kun ei tää henkilö suostu lähtemään sieltä mihinkään eikä sitä uskalla sinne yksinkään jättä. Ja se takavarikoi sen autonavavaimet ettei se enää lähde tolleen tuossa mielentilassa autolla mihinkään.
Surku käy. Juhannus tulossa ja kaikki ja toisella niin paha mieli että itelläkin on. Toivottavasti
se tuosta helpottaisi.

No, ajattelin nyt vaan kirjottaa tämän jos jotakuta jäi vaivaamaan tämä asia.

Yhteistyössä