Voiko tätä tulkita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Istut kahden kaverisi kanssa muuten tyhjässä kahviossa. Teette suunnittelutyötä ja edessäsi on pino papereita. Kahvioon tulee mies, johon olet ihastunut :heart:
Mies tekee ostoksensa ja etsii itselleen pöydän. Hän kulkee juuri teidän pöytänne ohitse, tervehtii ja jatkaa matkaansa hieman kauemmas. Itse muka keskityt siihen suunnitteluhommaan ja katse on naulittuna paperissasi. Ujostuttaa, vaikka olisi NIIN hyvä sauma moikata ja ottaa katsekontakti (tuota harmittelet jälkeenpäin :headwall: )

MUTTA! Miksi mies kulkee juuri sen pöydän ohi, jossa istut? Olisi ollut mahdollisuus mennä suorempaakin reittiä valitsemalleen paikalle. Olihan hänellä lähes koko kahvio "käytössään".

Kannattaako edes toivoa mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
ilmeitä tai elekieltä

Ihan tavallisesti kantoi ostoksensa pöytään, tai siis sen verran mitä paperin tuijottamiseltani huomasin. Mietin vain, miksi kiersi siitä meidän pöydän kautta kun olisi ollut suorempikin reitti pöytäänsä...

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Mies ei sitten ainakaan mitään voinut tulkita...

Ei se ole voinut olla huomaamatta niitä aiempia katsekontakteja, hope so!
Ja eilen kun näin sen (silloin hänellä oli kaveri mukana), mies sanoi kaverilleen jotain ja kaveri katsoi minuun päin ja hymyili...
Miksi, oi miksi olin tänään niin pönttö!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Ei kyl pysy sanomaan..

Tai sis kun jotkut ihmiset vaan on luonteeltaan sellaisia flirttejä, eikä se tarkoita että olisi sen kiinnostuneempi.

Niin... tää herra ei tosin flirttaile. Juttelee ja on kohtelias, mutta ei flirttaile.
Odotan mitä huominen tuo tullessaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos kerta tuntee teidät, niin käveli ohi ja moikkas teitä kohteliaisuudesta, koska niin tehdään, kun nähdään tuttuja.

Olishan tuo voinut sieltä pöydästäänkin moikata, kyse ei sentään mistään messuhallin kokoisesta kahvilasta. Tai niin minä olisin tehnyt, jos olisin "vain" tuttuja nähnyt.

Yhteistyössä