Voiko todella kivuliaalle ovikselle tehdä mitään? Alkoi kun jätin ehkäisyn pois. Onko kohdunulkoisessa samanlaista kipua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu

Vieras
Onko muita, joilla ovis on todella kivulias, mutta minkäänlaisia menkkakipuja ei ole? Miten olet ratkaissut ongelman?

Montako päivää yleensä kestää?? viimeksi mulla kesti 1 päivän (oli eka kierto ehkäisyn jättämisen jälkeen) nyt on toinen päivä menossa ja kipu on vain koventunut.

Toinen kysymys, voiko kohdunulkoinen tehdä samanlaista kipua?? Sekin vaihtoehto tietysti on, viime menkat olivat todella niukat ja kestivät kokonaisuudessa 1,5 päivää, eli raskauskin voisi olla mahdollinen jos vuoteli muutenvaan

mulla tuli noin 2kk pillereitten lopetuksen jälkeen oviskipua. kesti pari kolmepäivää aina kerrallaan. kun toi kipu loppu tulikin seurauksena järkyttävät menkkakivut. kuumavesi pullonkanssa täällä kestettiin ne ajat ja nyt ovat jo kivut historiaa

En näköjään pysty enää suorassa kävelemäänkään, köyryssäkin sattuu niin pirusti. Kävin äsken buranaa hakemassa ja niin pirun kipeää tekee :(

Mitä muuta tämä voi olla? Justiinsa mulla oli menkat reilu viikko sitten :/

Eilen mietin ihan samaa. Jätin ehkäisyn pois vasta ja nyt on pitkästä aikaa ensimmäinen "luomu" kierto meneillään.
Mulla on aina ollu kipeä ovulaatio, mutta eilen oli jotain aivan järkyttävää.
Pari päivää sitten alavatsa tuli kosketusaraksi ja eilen sitte iltaa kohti kipu paheni. Ihan niinkun puukolla joku pistäis tuonne nivuseen. Kivun ollessa pahimmillaan se levis koko alavatsan alueelle, kohtuun ja virtsarakon tienoille. Loppujen lopuksi makasin lattialla kippurassa varmaan vartin uskaltamatta liikahtaakaan. Kipu oli niin järkyttävää. Mies toi sitten särkylääkkeen ja siitä pikkuhiljaa helpotti.
En kyllä joka kuukausi jaksais samanlaista kipukohtausta :(
Koitappa laittaa jotain lämmintä siihen kipukohtaan ja mennä maate hetkeks. Toivottavasti se särkylääke auttaa!

Mulla kipu on sellaista, kuin munanjohtimet laitettaisiin solmuun ja sitä kiristettäisiin kokoajan (vaikea selittää)

Istuen on parempi olla, mutta kävelemään en pysty kuin kyyryssä :( Taidan ottaa pillerit :/ kapseli siis otettiin pois.

Ihmeellisesti vuotikin 1,5 päivää ja viime oviskin oli 3vk sitten. En sitten tiedä, että mikä vuoto tuo oli (jospa oisinkin raskaana) Millainen kipu on kohdunulkoisessa? Pelkään, että olenkin raskaana ja tuo vuoto oli vain jotain... Ennenkuin aloitin ehkäisyn, oli oviskivut, mutta ei koskaan tällaiset

Kuumimmat

Yhteistyössä