H
huolestunutäippä
Vieras
Eli muutettiin marraskuussa "uuteen" asuntoon, meni n. viikko niin 3v.tytölle tuli pakaraan aluksi vaan pienen pipin näköinen läntti mutta kasvoi isoksi, kuoriutuneeksi läiskäksi parissa päivässä. Syötiin kefexin, tuli toinen heti perään, samaan paikkaan. taas kefexin. meni pari viikkoa, sama juttu mutta eri paikkaan. taas kefexin.
Pariin kuukauteen ei ollut mitään mutta nyt tuo saman infektion kanssa taistelu alkaa käymään jo voimille
"Ruvet" eivät kasva enää niin isoiksi, mutta niitä tulee jatkuvalla syötöllä lisää jos ei haeta antibioottia ja sama rumba jatkuu aika nopeasti antibioottikuurin jälkeen. Nämä perinteiset märkäruven hoitoon käytetyt voiteet eivät tehoa, ja totta puhuen en usko että kyseessä on edes märkärupi, koska haavoihin ei tule mihinkään minkäänlaista rupea. Tätä tietenkin tk-lääkärit tuputtavat mutta itse olen aikoinaan märkäruven kanssa taistellut ja tämä ei ole sitä!
Olen alkanut yhdistämään asioita 1+1, tämä tosiaan alkoi heti muuton jälkeen, olen myös hieman epäillyt sisätilaongelmaa asunnossa. En usko että soitto isännöitsijälle auttaisi mitään, sen verran paskaa kohtelua sieltä aikaisemminkin olen saanut. Pitääkö vaihtaa asuntoa? En osaa keksiä tähän nyt enää mitään muutakaan selitystä, sen tiedän että tämän pitää loppua ennenkuin poltan itseni loppuun tällä asiasta murehtimisella.
Pariin kuukauteen ei ollut mitään mutta nyt tuo saman infektion kanssa taistelu alkaa käymään jo voimille
Olen alkanut yhdistämään asioita 1+1, tämä tosiaan alkoi heti muuton jälkeen, olen myös hieman epäillyt sisätilaongelmaa asunnossa. En usko että soitto isännöitsijälle auttaisi mitään, sen verran paskaa kohtelua sieltä aikaisemminkin olen saanut. Pitääkö vaihtaa asuntoa? En osaa keksiä tähän nyt enää mitään muutakaan selitystä, sen tiedän että tämän pitää loppua ennenkuin poltan itseni loppuun tällä asiasta murehtimisella.