A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin oviksen aikaan..Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:Vittu mitä kysymyksiä! Aina voi tulla raskaaksi jos mies ja nainen (jolla on kohtu) harrastaa seksiä! Huoh!
Alkuperäinen kirjoittaja testaa onko:No sillon voi ku on ovis,ei muulloin
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:Just just.. Tiedoksesi, että ihmiskroppa ei toimi aina samallatavalla. Jo sokeasti luotat siihen että sulla on ovulaatio aina samaan aikaan jne, ni.. Juu. Jos on valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäsyä ni sit on valmis saamaan vauvanki. Tai ainakin pitäisi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja että sikäli:Odottelen tällä hetkellä varmat päivät-vauvaa. Taisi olla vastaus kysymykseesi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:Just just.. Tiedoksesi, että ihmiskroppa ei toimi aina samallatavalla. Jo sokeasti luotat siihen että sulla on ovulaatio aina samaan aikaan jne, ni.. Juu. Jos on valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäsyä ni sit on valmis saamaan vauvanki. Tai ainakin pitäisi olla.
Tottakai olen valmis!Haluaisinkin vauvan,sen kolmannenMut väitin miehelle etten voi tällähetkellä tulla raskaaks.Mä tunnen aina oviksen jäkleen ne kivut,oviskipuja vai mitä lie olikaan!
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:Just just.. Tiedoksesi, että ihmiskroppa ei toimi aina samallatavalla. Jo sokeasti luotat siihen että sulla on ovulaatio aina samaan aikaan jne, ni.. Juu. Jos on valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäsyä ni sit on valmis saamaan vauvanki. Tai ainakin pitäisi olla.
Tottakai olen valmis!Haluaisinkin vauvan,sen kolmannenMut väitin miehelle etten voi tällähetkellä tulla raskaaks.Mä tunnen aina oviksen jäkleen ne kivut,oviskipuja vai mitä lie olikaan!
Oviksen jälkeen?Mulla ne kyllä tulee ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:mulla on ovis kaksi kertaa kuukaudessa, ennen menkkoja ja sitten toisen kerran kun menkat alkaa :wave: