Voiko tulla raskaaksi jos....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuukautiskierto on keskimäärin 28vrk ja sen puolivälissä ovuloi, ja munasolu elää noin vuorokauden, niin ei kyllä pitäisi just ennen menkkoja raskaaksi tulla. Riippuu tietysti, mikä on "kohtapuolin". Ja jos on kovin epäsäännöllinen kierto, niin sittenhän tämä on mahdollista- niinkuin mikä tahansa, näköjään jopa vauvan kasvaminen kohdun ulkopuolella (vrt Oulun tapaus)!

Mutta kyllä minä kovasti ihmettelen millainen kierto on ihmisellä, joka tulee kuukautisten aikaan raskaaksi! Voiko ne kohtua tyhjentävät ja munasolua irrottavat hormonit muka oikeasti vaikuttaa kehossa samanaikaisesti ja yhtä vahvasti?

Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Just just.. Tiedoksesi, että ihmiskroppa ei toimi aina samallatavalla. Jo sokeasti luotat siihen että sulla on ovulaatio aina samaan aikaan jne, ni.. Juu. Jos on valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäsyä ni sit on valmis saamaan vauvanki. Tai ainakin pitäisi olla.

Tottakai olen valmis!Haluaisinkin vauvan,sen kolmannen:)Mut väitin miehelle etten voi tällähetkellä tulla raskaaks.Mä tunnen aina oviksen jäkleen ne kivut,oviskipuja vai mitä lie olikaan!

Alkuperäinen kirjoittaja että sikäli:
Odottelen tällä hetkellä varmat päivät-vauvaa. Taisi olla vastaus kysymykseesi.

Mä olen käyttänyt varmoja päiviä ehkäisynä 15 vuotta, ja 100% toiminut. Myös lapset (2) ovat tulleet aina ensi yrittämällä. Varmast vaatii säännöllistä kiertoo ja hyvää tuntemusta omasta kropasta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just just.. Tiedoksesi, että ihmiskroppa ei toimi aina samallatavalla. Jo sokeasti luotat siihen että sulla on ovulaatio aina samaan aikaan jne, ni.. Juu. Jos on valmis harrastamaan seksiä ilman ehkäsyä ni sit on valmis saamaan vauvanki. Tai ainakin pitäisi olla.

Tottakai olen valmis!Haluaisinkin vauvan,sen kolmannen:)Mut väitin miehelle etten voi tällähetkellä tulla raskaaks.Mä tunnen aina oviksen jäkleen ne kivut,oviskipuja vai mitä lie olikaan!

Oviksen jälkeen? :o Mulla ne kyllä tulee ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oviksen jälkeen? :o Mulla ne kyllä tulee ennen.

Jälkeen tai ennen,mut kuitenki oon aina aatellu ku ne kivut on,et ovis on siinä samoihin aikoihin suunnilleen.Tän verran mäki tiiän ku oon aina aatellu et ne tulee jälkeen:)