Voiko miehen kiihotus tipoista tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla

Vieras
Mieheni väittää ettei siitä muka tulisi raskaaksi,kun olimme ilman suojausta&hänellä valui aika paljon sitä kiihotus tippaa emme käytä ehkäsyä,eikä hänellä tullut siemensyöksyä niin voinko silti olla raskaana?

Nimittäin epäilen että olisin raskaana.Mulla oli tammikuussa viimeks kuukautiset ja tämän jälkeen mulla tuli 3pv jonkin verran limaa/verta vielä helmikuussa ja oli aika pahoja oikealla puolella olevia kipuja mitä mulla ei mensujen aikana yleensä ole.

Mtv3 helmestä joskus lukenu juttua, jostain tutkimuksesta, jonka perusteella touhutipoissa EI ole siittiöitä. Yhdenkään koehenkilön touhareissa ei ollut. Eli tästä päätellen jos keskeytetystä tulee raskaaksi, niin silloin on täytynyt spermaa päästä jo pruikkaamaan ennen ku vetää pois. Ja kokemuksesta tiedän, että sitä voi tulla ilman miehen orgasmiaki. Jo ennen varsinaista syöksyä.

Touhutipat tulee eri paikasta kuin sperma.

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Nimittäin epäilen että olisin raskaana.Mulla oli tammikuussa viimeks kuukautiset ja tämän jälkeen mulla tuli 3pv jonkin verran limaa/verta vielä helmikuussa ja oli aika pahoja oikealla puolella olevia kipuja mitä mulla ei mensujen aikana yleensä ole.

No testin ostoon kipin kapin! Miten sinä uskot miehen puheita tuollaisesta??

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mtv3 helmestä joskus lukenu juttua, jostain tutkimuksesta, jonka perusteella touhutipoissa EI ole siittiöitä. Yhdenkään koehenkilön touhareissa ei ollut. Eli tästä päätellen jos keskeytetystä tulee raskaaksi, niin silloin on täytynyt spermaa päästä jo pruikkaamaan ennen ku vetää pois. Ja kokemuksesta tiedän, että sitä voi tulla ilman miehen orgasmiaki. Jo ennen varsinaista syöksyä.

Touhutipat tulee eri paikasta kuin sperma.

peesit.... nestettä voi tulla ilman laukeamistakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

Mitäs ne touhutipat sitten voisivat olla?? Ihan varmasti niissä on siittiöitä mukana, jos seksin harrastaminen kestää jonkun aikaa.

Lainaus kyseisestä mtv3.fi:n artikkelista:
"Siittiöitä vai ei?

Likipitäen kaikissa seksuaalisuutta käsittelevissä kirjossa (paitsi omassani) väitetään, että jo touhutipassa saattaa olla siittiöitä ja touhutipasta voi tulla raskaaksi. Kukaan ei tiedä, mistä moinen väite on alkujaan peräsin ja kuka sen on ensimmäisenä tuonut julki. On hyvin luultavaa, että kyseessä on vanha väittämä ajoilta, jolloin ehkäisy on ollut vielä lapsenkengissä. Varmaa on, että sen on lausunut syvällä rintaäänellä joku merkittävä henkilö, jolloin asia on hyväksytty totena ilman vastaväitteitä. Väittämä on sitten siirtynyt yleisenä totuutena sukupolvelta toiselle.
Kuva: futureimagebank.com

Israelilaiset tutkijat Zvi Zukerman, David B. Weiss ja Raoul Orvieto päättivät vihdoin tutkia, onko moisessa väitteessä mitään perää, koska yhtään tutkimusta aiheen tiimoilta ei ole koskaan tehty. Tutkimukseen osallistui 12 miestä, joista kolmella esiintyy erittäin voimakasta Cowperin rauhasten erittämän liman eritystä. Viisi miehistä kärsii nopeasta siemensyöksystä ja neljällä koehenkilöistä on niin sanotusti normaali seksuaalireaktio. Ryhmä oli toki pieni, mutta edusti hyvin erilaisia miestyyppejä. Tutkimuksessa analysoitiin jokaisen miehet kiihottumisen aikana erittämä neste, eikä mikään niistä sisältänyt siittiöitä!"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En uskokkaan vain väitin hänelle että kyllä siitä tulee raskaaksi ja hän taas väittää että ei voi tulla.Käyn tänään hakeen sen testin,mua pelottaa ihan sairaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En uskokkaan vain väitin hänelle että kyllä siitä tulee raskaaksi ja hän taas väittää että ei voi tulla.Käyn tänään hakeen sen testin,mua pelottaa ihan sairaasti.

Tsemppiä! Ihan rennosti vaan.. on tulos mikä tahansa, niin älä turhaan pelkää, se ei siitä miksikään muutu. Sulattelette asiaa sitten, jos testi on positiivinen.
Onko sinulla lapsia ennentään?

Alkuperäinen kirjoittaja annamilla:
Pelottaa? Voisiko isä olla joku toinen...

Se on vain mun ukoleni ei kenellekkään muulle miehelle.Mua pelottaa sen takia,kun se olis mun eka raskaus ja mulla on alhanen kipukynnys eli en pidä kivusta.Pelkään sitäkin että mun hyvin treenattu kroppa menee pilalle synnytyksen jälkeen kun olen siihen panostanut.

Tutkimuksessa analysoitiin jokaisen miehet kiihottumisen aikana erittämä neste, eikä mikään niistä sisältänyt siittiöitä!

Edellä mainittujen tutkijoiden mukaan syy siihen, miksi jotkut saattavat tulla raskaaksi keskeytetyn yhdynnän seurauksena johtuu siitä, että penis vedetään ejakulaation kynnyksellä liian myöhään pois emättimestä.

Mies on siis ollut jo saamassa siemensyksyn, kun hän on vetänyt siittimen ulos emättimestä.

Ei tarvita kuin muutama siimahäntä uiskentelemaan emättimen suuaukolle, niin raskaus on mahdollinen.

Touhutippaa raskaudesta on kuitenkin turha mennä syyttämään. Kyllä se syy on miehen, joka on halunnut nauttia seksistä viimeiseen vetoon saakka, raaskimatta kuitenkaan ostaa kondomia

Yhteistyössä