Voiko työhakemuksen aloittaa "MOI!"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elä vaan laita että "Moi" tai "Moikka" tai mitään sellaista. Jos se kerran on rennompi paikka niin sitten voit laittaa "Hei". Muuten pitäisi laittaa jotain todella muodollista.

riippu työhakemuksesta aloitus olisi hieman .. .hmm... persoonallinen mutta jos muuten mukaansa tempaava ja lystikäs ja samalla asiallinen voisi ehkä aloittaakin..

No riippuu paikasta mihin haet. Jos se on joku rock-henkinen levykauppa tai nuortenvaateputiikki, toi on varmaan ihan ok.

Oikeesti aikuisten työpaikkoihin moi ei sovi aloitukseksi hakemukseen (vaikka sitä nuorekkuutta työpaikkailmossa korostetaankin....)

Siis en ole hakemassa mihinkään bisnes-paikkaan saatika muuhun niin viralliseen,
vaan nuortenvaateliikkeeseen. Mutta laitoin aloitukseksi hein.
Kyllähän mä nyt osaan ihan virallisiakin hakemuksia tehdä, mietin vain antaisiko tuo vähän pirtsakamman kuvan, ja erottuisi EDUKSEEN, mutta ilmeisesti ei, joten Heillä alkoi minun hakemukseni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Voi, mä olen aloittanut, ja sain sen työn :D

Saako kysyä, et mihin hait töihin? :)
Ja tiedätkö oliko paljon hakijoita?

(En nyt tiedä onko tuo muiden hakijoiden määrä oleellinen, mutta tässä stressaan ihan kaikesta)

Niin siis kun liikaa ollut vastoinkäymisiä, eli en oo saanut työtä vaikka USEASTA paikasta olen hakenut. Mietin et mitä mä siihen työhakemukseen pistän, että tekis lähtemättömän vaikutuksen.
Tähän asti mulla on ollut pirteitä, energisia työhakemuksia, tunteella kirjoitettuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siis kun liikaa ollut vastoinkäymisiä, eli en oo saanut työtä vaikka USEASTA paikasta olen hakenut. Mietin et mitä mä siihen työhakemukseen pistän, että tekis lähtemättömän vaikutuksen.
Tähän asti mulla on ollut pirteitä, energisia työhakemuksia, tunteella kirjoitettuja.

No oiskohan vika just tossa sun "ylienergisessä" tyylissä.... Kokeilepa vaihteeksi muuttaa tyyliä hieman konservatiivisempaan suuntaan. Tiedä vaikka sitte tärppäis :)

Alkuperäinen kirjoittaja ':
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No oiskohan vika just tossa sun "ylienergisessä" tyylissä.... Kokeilepa vaihteeksi muuttaa tyyliä hieman konservatiivisempaan suuntaan. Tiedä vaikka sitte tärppäis :)

Sitä mietin itsekin, mutta tuntuu, että sellainen hakemus on niin perustylsä ja hukkuu massaan, ettei sitä viitsi paria riviä pidemmälle lukea.
Mulla sillai ihan perustyöhakemus värikkäillä ilmaisuilla ja positiivisilla kommenteilla itsestäni, mutta mun mielestä nuo "kehut" ovat kuitenkin hyvän maun rajoissa. Vai mikä on sitten liikaa itsensä kehumista?

Kyllä minä voisin käyttää sanaa moi tai hei. En muista kumpaa olen käyttänyt, ja minä olen hakenut asiantuntija tms päällikkö hommia. Ja ihan haastatteluihin päässyt. Nykyistä hommaa parempaa tosin ei ole löytynyt, mutta siihen ei ole hakemuksen kieli syynä...

Yhteistyössä