M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
Ja mitä tuo tarkoittaa? Sitä, että minä olen ehdottomasti tytön äiti, mutta mieheni ei ole varmaankaan hänen isänsä. Miten se on mahdollista? No olen pohtinut asiaa. Keväällä olin vierailemassa eräällä lähetysasemalla Senegalissa ja minulla oli mukana tuo sama pyyhe, jonka välityksellä tyttäreni siis tuli raskaaksi.
Lähetysaseman johtaja työskenteli karismaattinen, tumma ja komea pastori. Asuimme viereisissä huoneissa. Muistan erään kerran kun kävin illalla suihkussa, että pyyhe oli hieman märkä - aivan kuin joku olisi käyttänyt sitä juuri ennen minua. Mietin että jospa.
Toinen vaihtoehto saattaisi liittyä erääseen iltaan siellä Senegalissa. Vietimme iltaa kyläläisten kanssa. Oli jokin sadonkorjuuseen liittyvä juhla. Alkuasukkaat tanssivat villisti ja istuimme piirissä suuren nuotion ympärillä. Iso, laakea, puinen juoma-astia kiersi kädestä käteen. Jossain vaiheessa iltaa menin eräänlaiseen transsiin, enkä muista tapahtumia sen jälkeen. Oli kyllä erittäin mukava ja iloinen ilta. Mutta olisiko siellä voinut tapahtua jotain sellaista mitä en syystä tai toisesta muista? Onhan se toki mahdollista, mutta minun on vaikea uskoa itsestäni, että olisin tehnyt jotain sopimatonta.
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
Mitä vauvoille nykyään kuuluu?
Ihan vain tiedoksi LAKANOISTA EIKÄ PYYHKEISTÄ SIKISE!!!
Kuivuneessa spermassa ei kyllä elä mikään siittiö, mutta jos lastin päästää esim. suoraan kohtuun, niin kosteassa kohdussa siittiöt elää n.2vrkOnhan se periaatteessa mahdollista, eikös siittiöt elä hetken pippelin ulkopuolella?
Ei kannata päteä, jos ei tiedä. Naisen sisällä siittiöt voivat elää viikonkin.Kuivuneessa spermassa ei kyllä elä mikään siittiö, mutta jos lastin päästää esim. suoraan kohtuun, niin kosteassa kohdussa siittiöt elää n.2vrkPakastaminen myös pitää siittiöt elossa.
Ei kannata päteä, jos ei tiedä. Naisen sisällä siittiöt voivat elää viikonkin.