voiko ultran poika ollakkin tyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
alko mietityttää kun synnytys lähenee ja sinistä laitettu että mitä jos ultrassa näky väärin,mutta jos lääkäri näkee pippelin niin ei kait se muu voi olla...

SE on varmasti yleisempää että ultran tyttö onkin poika,mietin lähinnä kun lääkäri sanoi ja tuossa on pippeli että mikä muu se voisi sitten olla jos vauva onkin tyttö?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
SE on varmasti yleisempää että ultran tyttö onkin poika,mietin lähinnä kun lääkäri sanoi ja tuossa on pippeli että mikä muu se voisi sitten olla jos vauva onkin tyttö?

meille lääkäri oikein pysäytti ultrakuvan ja näytti selvästi että tuossa pippeli ja tuossa kivekset.raskausviikkoja oli mullakin 20 ja kyseessä vielä 4 d ultra.syntyi kuiteskin tyttö.

Me ollaan tässä miehen kanssa vitsailtu, että jos meille tulee sittenkin munaton versio... Pojaksi on kaksi eri lääkäriä sanonut rv 22 ja rv 27. Nooh, eipä meillä mitenkään erikoisesti siniseen ole satsattu, lähinnä vaatteet ovat poikamaisempia kuin tytölle oisin hankkinut. Kohtahan sen näkee...

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

meille lääkäri oikein pysäytti ultrakuvan ja näytti selvästi että tuossa pippeli ja tuossa kivekset.raskausviikkoja oli mullakin 20 ja kyseessä vielä 4 d ultra.syntyi kuiteskin tyttö.

Oho..tää oli ihan tavallinen ultra polilla.No pian se selviää sitten.

Voi näkyä väärin ultrassa kumminkin päin.
Turvonneet häpyhuulet tai napanuora voi näyttää ultrassa pippeliltä. Tai sitten pippeli ei näy kunnolla, ja luullaan tytöksi.

Kuulin, että jollekin oli sanottu, että yli 99% varmuudella on poika. Äiti oli kivenkovaan sitä mieltä, että tyttö se on. Ja tyttö sieltä syntyi. =)

yleisempää on kuulemma että ultran poika muuttuu tytöksi, outoa kyllä.
Mäki täällä jännään, poikaa povasivat...sinistä oon hommannu, ja pessy...
mutta on mulla tuolla toki tytönkin vaatteita kun pesee vaan
=)

Juups, minäkin olen kuullut, että on napanuora tai turvonneet häpärit tulkittu pippeliksi, vaikka tulija onkin sitten ollut tyttö. Toisinpäinkin on käynyt. Työkaverin tytölle odotettiin oikein siroa tyttöä tulevaksi ja koko suku osti ensimmäiselle lastenlapselle rimpsumekkoa ja pitsipaitaa.. Ja sitten syntyikin yli nelikiloinen poika, josta ei tyttömäistä saanut sitten millään..

kaverin velille sanottiin että erittäin varma poika mutta tyttö syntyi. tätille taas sanottiin että tyttö mutta poikahan sieltä tuli.

itse olen nyt rv36 ja tyttöä veikattu, mutta itse ainakaan en kovin varmana pidä näitä sitte se on varma kun se syntyy :)

Uusimmat

Yhteistyössä