Voiko valintakoetuloksia tiedustella jo 7.7 jos kirjettä ei ole tullut kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Copycat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Copycat

Jäsen
05.06.2009
418
0
16
Ohjeessani lukee, että tieto kouluun pääsystä tulee 7.-21.7 välisenä aikana. Jos kirjettä ei kolahda tuolloin tiistaina postin mukana luukusta, niin voinko soittaa suoraan kouluun ja tiedustella tilannetta? Ohjeessa mainitaan että tietoa valintakoepisteistä voi tiedustella siitä ja siitä numerosta heinä-elokuun vaihteessa, mutta enhän minä kysyisi pisteitä vaan pelkästään sitä, olenko päässyt kouluun vai en, jotta osaisin tehdä suunnitelmia ensi vuodelle. Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut?

Sinne kun kirjaantuu sisään niin näkee missä vaiheessa se lapari on menossa. Jos päätös on jo tehty ni se on siellä, jos ei ni sit siellä snotaan millon tulee.

Voit soittaa sinne vaikka joka päivä. Mä aikoinani soitin ainakin jo heti aamulla, kun kirjeposti tulee vasta päivällä. Silloin tosin tarkka päivä, jolloin tulokset tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinne kun kirjaantuu sisään niin näkee missä vaiheessa se lapari on menossa. Jos päätös on jo tehty ni se on siellä, jos ei ni sit siellä snotaan millon tulee.

Ei siellä näe AMK:n tuloksia, yliopiston vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady Kaka:
Ohjeessani lukee, että tieto kouluun pääsystä tulee 7.-21.7 välisenä aikana. Jos kirjettä ei kolahda tuolloin tiistaina postin mukana luukusta, niin voinko soittaa suoraan kouluun ja tiedustella tilannetta? Ohjeessa mainitaan että tietoa valintakoepisteistä voi tiedustella siitä ja siitä numerosta heinä-elokuun vaihteessa, mutta enhän minä kysyisi pisteitä vaan pelkästään sitä, olenko päässyt kouluun vai en, jotta osaisin tehdä suunnitelmia ensi vuodelle. Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut?

Koulun nettisivuilta kannattaa käydä ensin katsomassa onko listaa hyväksytyistä!

aha no voiko sinne sitten soittaa vai onko jotain muuta nettipalvelua olemassa?

JOS kirjettä ei huomenna tule, niin kai sinne voi soittaakin. Mutta minä kyllä pyytelisin anteeksi ja selittäisin että on todella tärkeää tietää pääsystä mahdollisimman pian.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

JOS kirjettä ei huomenna tule, niin kai sinne voi soittaakin. Mutta minä kyllä pyytelisin anteeksi ja selittäisin että on todella tärkeää tietää pääsystä mahdollisimman pian.

Ai miksi pyytelisit anteeksi?

No siksi että on NOLOA vaivata työntekijöitä soittelemalla pääsykoetuloksesta, kun siitä ilmoitetaan kyllä kotiinkin aikanaan. Kyllä normaalitilanteessa pitää pystyä kirjettä odottamaan.

No siksi että on NOLOA vaivata työntekijöitä soittelemalla pääsykoetuloksesta, kun siitä ilmoitetaan kyllä kotiinkin aikanaan. Kyllä normaalitilanteessa pitää pystyä kirjettä odottamaan.

No sitä vartenhan ne siellä ovat? Mitä noloa siinä muka on?

[quote="Lady Kaka"
No sitä vartenhan ne siellä ovat? Mitä noloa siinä muka on?
[/quote]

No eivät ole. Jos hakijoiden olisi tarkoitus soittaa siitä tuloksesta, siitä ilmoitettaisiin hakuohjeissa. Mutta tuloksesta ilmoitetaan KIRJEITSE, joissain oppilaitoksissa myös netissä.

Mieti itse mikä kaaos syntyisi jos kaikki soittelisivat, ei hakutoimistossa ole näin heinäkuussa varmastikaan kuin yksi ihminen töissä, ja hänellä on muutakin tekemistä kuin vastata malttamattomien ihmisten puheluihin.

Aikuisen pitäisi kyllä pystyä odottamaan sitä kirjettä muutaman päivän.

Yhteistyössä