Voiko valittaa jonnekin, kehtaako edes?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

:X

Vieras
Avasin aamulla purkin maitoa jossa parasta ennen -merkintä 29.11. Kahvikuppiini valui isoja klönttejä eli pilaantunutta! :o Ihan täyttä puuroa oli maito! :x Kaadoin maidon viemäristä alas mutta sitten vasta tuli mieleen, et kehtaisiko asiasta valittaa? En edes muista mistä kaupasta juuri tuon purkin ostin, voiko olla että siellä on toimittu jotenkin väärin ja maito pilaantunut ennen aikaisesti? Kotona sitä on säilytetty asianmukaisesti mutta millä mä senkin sitten todistan :/

käy vaan valittamassa kauppaan, kyllä ne uskoo kun asian asiallisesti esittää. tuskin nekään ois halunnu että viet sinne pilaantunutta maitoa takasin. mutta ne varmaan haluu tietää tollasesta ennen kun koko erä on myyty?

Alkuperäinen kirjoittaja soja:
käy vaan valittamassa kauppaan, kyllä ne uskoo kun asian asiallisesti esittää. tuskin nekään ois halunnu että viet sinne pilaantunutta maitoa takasin. mutta ne varmaan haluu tietää tollasesta ennen kun koko erä on myyty?

No kun mä en ole ihan varma kummasta kaupasta tuo on :/ Tässä lähellä on S- ja K-kaupat ja jommasta kummasta se on. Kyseessä on vielä rasvaton maito enkä mä ole koskaan ennen nähnyt et se olisi noin päässyt pilaantumaan! :o Joskushan meilläkin on avattu purkki jääkaapissa josta sitten huomaa et päiväys on mennyt, mutta koskaan ei ole siitä huolimatta ollut tuollaista klönttipuuroa :x

Meillä oli monta purkkia juurikin tuommoista maitoa. Laitoin palautteen netin kautta Valiolle. Mukaan piti laittaa siitä purkista valmistuspäivä ja -paikka. Postitse tuli hyvityskuponki ja sähköpostitse selvitys asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Meillä oli monta purkkia juurikin tuommoista maitoa. Laitoin palautteen netin kautta Valiolle. Mukaan piti laittaa siitä purkista valmistuspäivä ja -paikka. Postitse tuli hyvityskuponki ja sähköpostitse selvitys asiasta.

Ok, mä taidan tehdä samoin. Eihän se purkkimaitoa paljon maksa joten en välttämättä sitä hyvitystä kaipaa, harmittaa kuitenkin jonkin verran kun tuotteen pitäisi mielestäni olla aina kunnossa. Vaikka sattuuhan tällaista, eikä sille voi mitään :)

Yhteistyössä