Voiko vuokranantaja pyytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "arg"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"arg"

Vieras
Saada nähdä palkkalaskelman, siis ainahan voi pyytää ja vaatia, mutta mielestäni minulla ei ole mitään syytä hänelle näyttää minun palkkalaskelmaa.

Ei en ole muuttamassa uuteen vuokra-asuntoon, ollaan vuosi tässä asuttu, ja nyt tuli yhtä-äkkiä pyyntö että haluaa nähdä palkkalaskelman..

[QUOTE="Vieras";23730227]Mitä sulla lukee vuokrasopimuksessa? Eihän vaan ole vuoden sopimusta ja nyt tulis uusimisen aika?[/QUOTE]

vaikka oliski niin ei se siltikään oikeuta vuokralaista näyttämään palkkakuittinsa. Jos vuokrat on maksettu ajallaan niin ei se vuokranantajalle kyllä kuulu pätkääkää paljonko vuokralainen tienaa.

herranjestas sentään, ei sille vuokranantajalle kuulu sinun raha asiasi, se että olet kertonut sille olevasi töissä se tieto saa riittää, itse kerroin aikanaan vain firman nimen mutta en edes sitä mitä työtä minä siellä teen,eihän se sille kuulu.

nojoo, eli en kyllä ala näyttämään, mietin itsekkin että kattooko vaan siksi palkkalaskelman et paljonko kehtaa vuokraa nostaa :D vuokrat on aina maksettu ajallaan ilman mitään ongelmia.

Yhteistyössä