Voiko yksivuotiaalle antaa mitään syötävää kysymättä ensin täältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvokaa

Vieras
Pitääks mun oikeesti kysyä täältä, mitä mä voin antaa mun yksivuotiaalle syötäväksi? Kun neuvolantäti sanoi, että tekee lastensuojeluilmoituksen, jos en anna mitään syötävää. Mutta kun aion antaa, niin en ehtis koko aikaa päivystää, että mitä te vastaatte, että voinko antaa vai enkö voi.

Sit jos te sanottekin, että en voi antaa sitä, mitä on ja mun pitääkin lähtee kauppaan, niin en voi jättää lasta yksin kotiin vai voinko. Kun ei viihdy rattaissa, vaan huutaa vaan. Sitten jos otankin mukaan ja se huutaa, niin sitten tulee joku antaan neuvoja, miten pitää toimia ja sitten mun pitääkin lähtee kotiin koneelle kysyyn täältä, että neuvoko se oikein.

Sitten vielä tää: teenkö naapurista lastensuojeluilmoituksen, kun niillä aina siivotaan joka perjantai ja lapset on sen aikaa ulkona. Niille lapsillehan voi tulla kylmä.

nii-in. samaa olen miettinyt monesti kun olen näitä kysymyksiä naureskelle lukenut..eikö ihmisillä ole sen vertaa maalaisjärkeä ja uskallusta tehdä omia ratkaisujaan? miten ihmeessä nää mammat selviää?joka asiasta tehdään niiiiiiiiin vaikeita.ja itsestä avuttomia.
ja mun mielestä nää lapseni on sairas ketjut missä kysytään TÄÄLTÄ PALSTAMAMMOILTA vastauksia kysymyksiin mitkä oikeesti kuuluis lääkärille suoraan,tai ainakin sair.hoitajalle..en käsitä kuinka joku luottaa näihin vastauksiin kun kyseessä on oma lapsi!

Ja oonkohan mä raskaana? Mulla on vaikka mitä oireita mitkä viittais raskauteen. Täällähän siihen ostaan vastata, ei mitkään helkkarin raskaustestit sitä kerro. Niin että oonko? Ja jos joku vastaa, että en ole niin se on vääränlainen vastaus!

Mä en usko että kannattaa kuitenkaan ominpäin mennä mitään sille lapselle antamaan, saatat vaikka aiheuttaa lapsellesi elinikäiset traumat ja hän ei koskaan enää kykene normaaliin ihmisuhteeseen. Eli parempi vaan kun kysyt täältä joka asian niin ei sitten pääse lapsi traumatisoitumaan.

Ja mä ainakin tekisin ilmotuksen tollasesta perheestä jossa lasten täytyy ulkoilla!!!

En oo uskaltanu antaa mitään kysymättä täältä, enkä oo kyl kysynykkään ja nyt ne valitti neuvolssa ku ei oo poika kasvanu yhtään... : /

Kyllä kans välillä ihmetyttää että missä helvetissä se terve järki seilaa?

[QUOTE="niinpä";24873803]Ja oonkohan mä raskaana? Mulla on vaikka mitä oireita mitkä viittais raskauteen. Täällähän siihen ostaan vastata, ei mitkään helkkarin raskaustestit sitä kerro. Niin että oonko? Ja jos joku vastaa, että en ole niin se on vääränlainen vastaus![/QUOTE]

Täällä on hyvää sekin, että vastauksen saa heti ovulaation jälkeisenä päivänä ja jos ei edes tiedä onko ollut ovulaatio, niin siinäkin neuvotaan. Kaupan raskaustestien kanssa pitää odottaa ainakin kaksi viikkoa ovulaatiosta ennen kuin tietää onko raskaana vai ei.

Niin ja kohdunulkoisesta raskaudesta on paljon kokemusta täällä. Jos on alkuraskaus menossa ja maha on kipeä, niin se on aina kohdunulkoinen. Terveyskeskuksessa eivät ota ollenkaan todesta, joten onneksi on tämä palsta!

Kiitti, hei, kun vastasitte. Mutta edelleenkään en tiedä, mitä voin syöttää tolle yksivuotiaalle, kun ette kertonu. Niin ja voi ei!: pitääks mun aloittaa imetys uudestaan, kun lopetin sen omin päin enkä siis kysynyt teiltä. Se neuvolantätikin vaan katso mua pitkään, kun kysyin. Anoppi taas on sitä mieltä, että mä olen huono äiti, kun en osta Tikettiä lapselle, vaan jotain köyhien Reimaa. Niin ja se ottaa lapsen vaan kerran päivässä hoitoon.

Yhteistyössä