Voikohan olla merkki raskaudesta..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön.. :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön.. :)

Vieras
Menkkojen pitäs alkaa lauantaina, ja tein nyt piruuttani raskaustesti joka näytti puhdasta negaa..
Tein samasta myös ovulaatiotestin, kun olen kuullut, että sekin vois raskauden "näyttää".. Ja tää ovistesti pärähtikin sitten selkeesti plussaksi!

Eli voikos toi nyt sitten olla merkki siitä, että olisin raskaana? =D

Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden mutta vasta sen jälkeen kun olet saanut plussaa myös raskaustestiin.

Ovulaatiotesti voi näyttää plussaa loppukierrossa muutenkin (ja jos on monirakkulaiset munasarjat, se voi näyttää plussaa jokaikinen päivä), siksi ohjeena onkin että testaaminen lopetetaan kun on saatu plussaa ovulaation aikaan.

Ovistesti lukemani mukaan on monillakin näyttänyt plussaa ennen menkkoja, vaikkeivat raskaana ole olleetkaan. Ovistestihan voi reagoida myös raskaushormoniin, mutta kyllä se näkyisi sitten myös raskaustestissä.

Kyllä mulla ainakin ovistesti näytti raskauden aikaisemmin kuin raskaustesti.kp 24 sain vahvan plussan ovistestiin ja raskaustesti näytti haaleaa plussaa vasta kp 26.Mulla kierto 26-28 pv.

Mulla olis nyt dpo10.. Marraskuusta asti ollaan nyt yritetty ja ekan kerran tässä kierrossa otin ovistestit käyttöön. Esikoista yritettiin 1v4kk ja tällä kertaa olis mukavampi onnistua vähän nopeemmin..

Siis saitko "vieras" plussan r-testiin? Ja kiitos himotestaajalle innostavasta palautteesta =)

Pakko tulla tänne vielä jälkikäteen kertomaan lopputulos, mikäli tää jotakuta aiheesta googlettavaa vielä sattuis auttamaan.. :)

Eli se positiivinen ovistesti mun kohdallani todellakin oli merkki raskaudesta! =) Pari päivää myöhemmin tein positiivisen raskaustestin ja tällä hetkellä ollaan varmasti raskaana rv 17+2 =)

• Tykkää
Reactions: susus90