R
ripulia
Vieras
Eli mahakipua alkuviikosta, kunnes tiistaina alkoi ripuli. Tiistaina tuli noin 10 kertaa löysää, mutta ei ihan vettä. Keskiviikkona tuli noin 15 kertaa pelkkää vettä. Ke-to yönä ripuloin koko yön ja tänään olen ripuloinut noin 30 kertaa. Maha kipeä. Imodiumista ei apua. Ripuli pelkkää vettä. Olen käynyt tänään antamassa näytteen tk:hon. Koska tässä pitää omasta voinnista huolestua, eli koska sairaalaan?