Voimassaolevia keräyksiä? (flora, becel, ym..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tätä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tätä"

Vieras
Mitä keräyksiä nyt on voimassa?
Just vähän aikaa sitten oli tästä alotus mut en millään löydä sitä ketjua, et jospa pinottas uudestaan tai jos joku linkittäs sen edellisen tähän??
Kiitos!! :)

Flora ja becel ym keräyksiä voi käydä kuikkiis ihan niiden omilta sivuilta et onko mitään menossa.
Lambilla on uutuutena servettiteline keräyksessään joka taitaa olla aina menossa.

[QUOTE="bansku";24089377]Flora ja becel ym keräyksiä voi käydä kuikkiis ihan niiden omilta sivuilta et onko mitään menossa.
Lambilla on uutuutena servettiteline keräyksessään joka taitaa olla aina menossa.[/QUOTE]

Niinpä jos tietäis mihin sivuille menis :)
Tiedän että Floralla ja Becelillä on kampanja menossa, mutta tässä yritän saada tietää että millä muilla esim. tuotemerkeillä on jotain keräilykampanjoita käynnissä.

[QUOTE="tätä";24089673]Niinpä jos tietäis mihin sivuille menis :)
Tiedän että Floralla ja Becelillä on kampanja menossa, mutta tässä yritän saada tietää että millä muilla esim. tuotemerkeillä on jotain keräilykampanjoita käynnissä.[/QUOTE]

Otsikossa mainitset sitten juuri nämä joista et halua tietäää. Etten sanos että outoa. Et sä sit halua jakaa niille jotka ei tiedä niin noita keräilyjä?

[QUOTE="bansku";24089768]Otsikossa mainitset sitten juuri nämä joista et halua tietäää. Etten sanos että outoa. Et sä sit halua jakaa niille jotka ei tiedä niin noita keräilyjä?[/QUOTE]

Me taidetaan seilata nyt ihan eri aalloilla...
Kysyin voimassa olevia keräyksiä ja mainitsin esimerkkinä noi margariinikeräykset. Enkös mä juuri siinä otsikossa sitten maininnut nuo ja samalla jakanut tätä tietoa niille jotka ei vielä tietänyt?
Etten sanos että outoa tuo sinun luetunymmärrys.

Niin seilataan. yleensä sinne otsikon sulkeisiin laitetaan juuri se asia josta halutaan tietoa että mainitse ensi kerralla että tiedät jo ne. Täällä on usein porukkaa joka ei viitsi katsoa itse sivuilta vaan haluaa täältä suoran vastauksen. ja koska en halua olla ilkeä niin oletko katsonut täältä menossa olevia http://www.facebook.com/group.php?gid=37246951067&v=wall

Toivottavasti linkistys onnistu

[QUOTE="bansku";24089992]Niin seilataan. yleensä sinne otsikon sulkeisiin laitetaan juuri se asia josta halutaan tietoa että mainitse ensi kerralla että tiedät jo ne. Täällä on usein porukkaa joka ei viitsi katsoa itse sivuilta vaan haluaa täältä suoran vastauksen. ja koska en halua olla ilkeä niin oletko katsonut täältä menossa olevia KERÄILYKAMPANJAT | Facebook

Toivottavasti linkistys onnistu[/QUOTE]

Noiden mainitseminen otsikossa teki jo selväksi (kaikille muille kuin sulle) sen että olen noista tietoinen. Enhän mä voinut tonne sulkuihin heittää randomina vaan "(Kikkoman, Kavli, ym..)" kun sehän ois vihjannut siihen että niillä on (tai ees joskus ois ollu) jotain keräyksiä...

Kiitos linkistä, mutta toi ryhmä on aikas hiljanen. Yhden kivan sieltä kuitenkin bongasin; Blåbandilla on kampanja menossa! :)

Tuolla on aika hyvin linkkejä keräilyihin ja kilpailuihin :)

http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=ker%C3%A4ilykampanjat+2011&oq=ker%C3%A4&aq=7&aqi=g10&aql=undefined&gs_sm=c&gs_upl=2080l3048l0l4l4l0l0l0l0l115l400l2.2l4&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=54f097082bbaa43b&biw=1440&bih=754

Yhteistyössä