Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Haloo. Vaikka kuka sylkis mun pojan naamalle ja lapsen äiti antais luvan sylkästä takas niin MINÄ EN ANNA.
Vai ymmärsinkö väärin??
et sä ymmärtäny väärin.
En mäkään tosta nyt käytännössä mee sanomaan,et antasinko luvan.Meinasin et jos sylkäsee ni sit sanon et jos toi ei lopu niin xxx sylkäsee kohta sua takasin mun luvalla.
En mäkään nyt ihan helpolla anna tollaseen lupaa mut jos ei muut keinot tepsi ni olkoot se sit se viimenen keino
:kieh:
Ok, sanominen on eri asia kuin oikeesti luvan antaminen. Ajattelin jo.. :ashamed:
no en kyllä oikeesti haluais et kukaan räkii mun pojan päälle kuin en myös halua et ite räkii myöskään..ensin kyllä kokeillaan tota jäähyn kiristystä ja anteeksipyyntöä.
Ja mä vetäisin herneen nenään jos joku äiti/isä pihalla käskis minun pastani sylkästä toista. Meillä ei saa sylkeä (niin kuin ei teilläkään), eikä siihen kukaan lastani yllytä. Vihasena silloin marssisin kyseisen oven taakse avautumaan.
Penkki kuulostaa fiksulta ja tuon toimintaterapeutin kanssa keskustelu.
Ehkä karhon looppuminen oli iso muutos hänelle, menikö kaveritkin siinä? Niin että on turhautunut.