H
huolestunut äiti..
Vieras
Olisin tiedustellut onko muilla antaa vinkkejä/kokemuksia..eli tilanne tämä: minulla 4vuotias poika, erottu pojan isän kanssa 1.5v sitten hänen kamalan mustasukkaisuuden ja riidanhalun yms seurauksena. ja heti eron jälkeen pyysin sosiaalityöntekijöiltä apua että saataisiin jonkinlainen sopimus pojan asioisin, mutta vielä tänä päivänäkään ei olla sopimusta saatu kun pojan isä ei suostu mihinkään vaikka lupasi allekirjoittaa jo lapun mutta peruikin sen. ja sos.työntekijät ovat ihan jättäneet minut eikä apua enää tule. ja nyt tässä kesän/syksyn aikana olen muuttamassa n40km päähän nykyisestä asuinpaikasta, työn ja uuden mieheni perässä, ja sitten se ongelma tuleekin että miten pojan asiat jatkossa. isänsä ei missään nimessä suostu siihen että pojan osoite siirtyy minun mukana uudelle paikkakunnalle. kaikki olisi hyvin jos aina kaikki asiat tehdään kuten hän haluaa. mutta hän ei esim pystyisi pojan koulu asioitakaan hoitamaan kun tekee 12h työpäiviä ja onkin sanonut ettei poika silloin voi olla hänen luona. kyllä minä haluaisin että saisin pojan mukaani kirjoille, ja pääsisi uuteen hoitopaikkaan ja kouluun jne. enää en jaksa yhtään nahistella pojan isän kanssa joten mitä ihmettä minä sitten teen? ideoita?