Voimat perheeseen loppui totaalisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mihin voisin mennä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mihin voisin mennä

Vieras
Viimeiset vuodet olen kulkenut vain höyryillä, en jaksaisi huolehtia enää muista. Tänään suutuin vanhemman lapsen (10v.) tinttarointiin, ja siitä miehelle puhuessa suututin miehenkin.

En näe enää mitään järkeä tässä perheen pyörittämisessä. En vaan jaksa.

Rakastan perheenjäseniäni, mutta haluaisin olla vaan yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mihin voisin mennä:
Viimeiset vuodet olen kulkenut vain höyryillä, en jaksaisi huolehtia enää muista. Tänään suutuin vanhemman lapsen (10v.) tinttarointiin, ja siitä miehelle puhuessa suututin miehenkin.

En näe enää mitään järkeä tässä perheen pyörittämisessä. En vaan jaksa.

Rakastan perheenjäseniäni, mutta haluaisin olla vaan yksin.

nyt olisi hyvä hetki ottaa yhteyttä perheneuvolaan. sieltä osaavat auttaa sinua.

Been there. Perheneuvolassa käyminen ja siellä sossutädille purkautuminen auttoi.

Ootko kotiäiti? Mulle tuo olo iski muutaman kotivuoden jälkeen, kun sosiaalinen elämä oli vähän heikkoa. Aloitin muutaman harrastuksen ja aloin olla kuin uudesti syntynyt.

Hali ja jaksuja, paljon!! <3

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Been there. Perheneuvolassa käyminen ja siellä sossutädille purkautuminen auttoi.

Ootko kotiäiti? Mulle tuo olo iski muutaman kotivuoden jälkeen, kun sosiaalinen elämä oli vähän heikkoa. Aloitin muutaman harrastuksen ja aloin olla kuin uudesti syntynyt.

Hali ja jaksuja, paljon!! <3

Olen kotona.

kiitos... vaikka mä olen kyllä ihan valmis luovuttamaan. En ole masentunut, vaan haluan olla oma itseni, jotain muuta kuin toisten palvelija :(

Mä suosittelen kuitenkin, että et vielä lyö hanskoja tiskiin vaan keksit itsellesi muutaman säännöllisen harrastuksen, joiden varjolla pääset säännöllisesti kotoa pois ja saat jotakin omaa mielekästä sisältöä elämään. Kokeile edes.