voin henkisesti huonosti ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "henna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="allukka";25960123]Palkkaa joku siivoamaan. Esim 4 tunniksi, ei pitäisi hirveästi kustantaa ja neljässä tunnissa ammattisiivooja ehtii tekemään vaikka mitä.[/QUOTE]

On tullut tuo mieleen, mutta en kehtaa. Häpeän. Ja mulla on lapsi.
Tosin perussiivottavaa ei ole paljoa mutta tavaroilla ei ole paikkoja
enkä jaksa nyt suunnitella mitään.

Ota puhelin käteen ja soita johonkin siivousfirmaan. Mä luulen että ne siivoojat on nähny jos jonkinmoisia asuntoja ja niillä on vaitiolovelvollisuus. Ei ne saa kertoilla muille minkälaista jossain asunnossa oli ollut.

Jatkossa kannattaa pyytää kerran viikossa tai kahdessa pariksi tunniksi siivooja niin kämppä pysyy kuosissa. On helpompi olla kun on yksi huolenaihe vähemmän.

Tsemppiä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25960161:
:hug: Mä tiedän tuon tunteen. Oletko hakenut apua pahaan oloosi?

Hyvä että joku ymmärtää. Olen hakenut mutta kun se ei auta; takana sellaisia
juttuja ettei mikä tahansa tehoa.. muuten ei ole tukea missään kun tulee järkyttävä olo, sitä on lamaantunut.

[QUOTE="allukka";25960179]Ota puhelin käteen ja soita johonkin siivousfirmaan. Mä luulen että ne siivoojat on nähny jos jonkinmoisia asuntoja ja niillä on vaitiolovelvollisuus. Ei ne saa kertoilla muille minkälaista jossain asunnossa oli ollut.

Jatkossa kannattaa pyytää kerran viikossa tai kahdessa pariksi tunniksi siivooja niin kämppä pysyy kuosissa. On helpompi olla kun on yksi huolenaihe vähemmän.

Tsemppiä! :)[/QUOTE]

En vaan kehtaa. Täällä kun pitäis järjestellä paikkoja eli joku sellainen järjestelijän pesti olis vapaana. Tutuista ei kenestäkään ole apua ja ketä tahansa en kehtaa
sisälle päästää.

[QUOTE="henna";25960214]Hyvä että joku ymmärtää. Olen hakenut mutta kun se ei auta; takana sellaisia
juttuja ettei mikä tahansa tehoa.. muuten ei ole tukea missään kun tulee järkyttävä olo, sitä on lamaantunut.[/QUOTE]Kuulostaa vielä enemän tutulta... Mullakin pitkä taival takana, nyt koetan hakeutua psykoterapiaan että pääsen elämässäni eteenpäin. Mä voivon parempaa tulevaisuutta sulle, ja itselleni myös.:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25960240:
Kuulostaa vielä enemän tutulta... Mullakin pitkä taival takana, nyt koetan hakeutua psykoterapiaan että pääsen elämässäni eteenpäin. Mä voivon parempaa tulevaisuutta sulle, ja itselleni myös.:heart:

Ehkäpä sullakin on taustalla vähän samaa.. olen jonkinlaisessa terapiassa joka
ei kylläkään kauheasti auta, tosin äskettäin keksin uuden idean millä purkaa omia
juttuja ja nyt innolla odotan miten se etenee, siis siellä terapiassa.
Toivottavasti sulla menee paremmin tulevaisuudessa!

Yhteistyössä