Voinko antaa vauvalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sippi:
ei varsinaisesti ole käytettäväksi ulosteen saamiseksi.
toki sitä voi kokeilla, tarkoitin lähinnä ettei sitä nyt kovinkaan paljoa tarvitse harrastaa. ennemmin nuo soseet jne.

olipa töykeä kannanotto sinulta, kun apua koitan antaa tietäen mitä on olla lapsen äiti joka ei kakkaa ja huutaa vaan.

en mä töykeästi tarkottanut sanoa. :ashamed: mä' vaan ihmettelin että mitä haittaa siitä on..en mä sitä ole kokeillut

Fenkolitee auttaa! Kannattaa vielä kysäistä lääkäriltä, mutta mitään lääkkeitä en alkaisi syöttämän muuta kun ihan viime hädässä. Mutta näin siis Belgiassa. (meillä ei masuvaivoja ole ollut :))

eikös maitoallergiakin tee mahan joko löysäksi tai kovaksi? ollaan kokeiltu nyt vaikka mitä vatsanväänteisiin ja ei auta..noh huomenna soitto neuvolaan..katsellaa mitä sanoo..mutta on avuton olo kun toisella vatsanväänteitä ja ei sylikään ole hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja sippi:
tuota kuumemittari hommaa en suosittele kovinkaan paljoa.

.

mikäs tossa kuumeittarijutussa on ? mitataanhan se lämpökin pyllystä.

Suoli tottuu siihen ja lakkaa toimimasta.
Lisäksi vauva ei vielä osaa kakkaamistakaan, vaan päkistelee usein jo liian aikaisin, jolloin se että kuumemittarilla ärsytetään kakka ulos, vaikka se ei ole vielä edes perillä tekee haittaa suolistolle.
Tollaset syyt mä olen jostain lukenu.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Meillä annettiin luumusosetta kolmen kuukauden ikäiselle pojalle..

auttoko? kun tätä mä meinasin juu. mutta kun ei olla mitään soseita annettu niin onko tuo luumu nyt sitten hyvää antaa..

Auttoi! Eka sose oli meilläkin. Pari teelusikallista ekalla kerralla annettiin.

kokeile ihmeessä luumua. siitä ei haittaa ole ja se on mietoa. ja kuten aiemmin mainitsin, voit "laimentaa" sitä veteen.

tuosta luumusta meillä on edelleen ollut apua vaikka lapsi jo yli 1vuoden...:) meillä siis edelleen pieni kakka ongelma välillä, ja kun luumua syö niin kakka tulee joko samana tai seuraavan päivänä...ja sitten sitä tuleekin ja kunnolla...:) mutta sen jälkeen helpottaa.

onhan se aikuisellakin vaikeaa olla jo on kakkaamatta viikon...tuntuu että räjähtää eikä ole hyvä olla...sama se on vauvalla ehkä vielä pahempaa.

oletko pumppaillut vauvan jalkoja? etsi googlesta vauvanhieronta ohjeet ja hiero mahaa ja pumppaa...

entä onko vyöhyketerapia mahdoton ajatus? suosittelen sitä koska kokemuksen perusteella sitä voin suositella...auttoi siis meillä suolenkin toimintaan.

lämpöäkään ei suositella mitattavaksi pyllystä! mittari ärsyttää vaan suotta herkkiä limakalvoja. vauvankin lämmön voi vallan mainiosti mitata kainalosta.

jättäkää kullannuppujenne pyllyt vihdoin rauhaan! =)

Yhteistyössä