Voinko laittaa lauantaina päälleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohoh, tulipas kirjoitusvirheitä. :D

Juu, en minäkään koskaan capreja ole käyttänyt - en edes silloin kun ne olivat muodissa. Tosin itse olenkin lyhytsäärinen. Toisaalta vaatetukseni kuitenkin sen perusteella mikä vartalotyypilleni parhaiten sopii, enkä niinkään sen perusteella mikä on muodissa. Itsekään en pidä capreja kovin tyylikkäänä vaatteena, mutta toisaalta ymmärrän että joku, jonka vartalotyypille ne sopivat, saattaa niistä tykätä.

[QUOTE="alkup";26147867]Housut ja trikoot on kaksi eri asiaa. Siis myös tiukat housut ja trikoot.

Mutta sä nyt olet palstalla ennenkin luontos osottanut niin lopetan tän jankkaamisen tähän.[/QUOTE]

Björn ei ehkä aina ole ylitsevuotavan ystävällinen, mutta ainakin hänellä on tyylitajua.

[QUOTE="eee";26147883]Björn ei ehkä aina ole ylitsevuotavan ystävällinen, mutta ainakin hänellä on tyylitajua.[/QUOTE]

En ole kyllä nähnyt tästä mitään todisteita.

Mikä mulla nyt meni ohi?

Siis ap, kysyi voiko laittaa kuvailemansa asukokonaisuuden ja Björn kertoi oman mielipiteensä... Miksi ap suuttui, kun itse kyseli muiden mielipiteitä?

(Minustakin kuulostaa kyllä hieman huonolta asukokonaisuudelta, mutta jokainen pitäkööt sellaisia vaatteita mistä tykkää.)

Ensinnäkään nuo kuvan housut eivät ole caprit, caprit ovat pohjemittaiset.
Toisekseen nuo housut ovat aika kaamea, ei mitään biletyskamaa. Mustana ehkä johonkin toimistoon sopivat, kesällä.

Mä olen varmaan todella mauton, mutta noi byysat ovat ihan jees tummina (taitavat olla kylläkin highwaterit eivätkä caprit). Sukkisten kanssa menevät tosiaan tähänkin aikaan vuodesta.

Topista en diggaa. Toi rypytysjuttu ei oikein iske, eikä väri. Lisäksi noi tuubijutut eivät sovi mun mielestä oikein muualle kuin rannalle tai johonkin kesähengailuun. Laita mieluummin joku hihaton/lyhythihainen paita niiden housujen kanssa.

Löysä yläosa ja tiukka alaosa. Tai toistepäin. Mutta nää koko-makkarankuoret on vaan "ihqun teinii". Vaikka on kuinka kaunis kroppa, on hyvä muistaa että liika korostus on liikaa. Tosin tän hoksaa suurin osa vasta iän myötä.

Kyllä nuo housut minunkin mielestä ovat löysät? Mummoni käyttää tuollaisia toisinaan kesällä.. Siis en ymmärrä miten nuo caprit näyttävät jonkun silmiin tiukoilta? Housut ehdottomasti pitkiin tiukkoihin ja asu voisikin olla ok..

Olen nyt poliittisesti epäkorrekti ja sanon, että voisin kuvitella, että tuollaista asua käyttää juurikin kampaaja... Eihän tuo nyt mikään maailman karsein baariasu ole, mutta ei nyt mitenkään erityisen tyylikäskään. Liila väri yhdistettynä halpaan trikooseen = tyylitöntä. Caprit+sukkikset = tyylitöntä. Bolero+halpa ryppytoppi= tyylitöntä. Musta yhdistettynä johonkin tehosteväriin (sano nyt vielä että aiot laittaa liilat luomet, laukun tai koruja...)= tyylitöntä.

Kuulostaa perus vanhemmalta naiselta joka käy baarissa ensimmäisen kerran vuosiin ja aikoo olla oikein tyylikäs, mutta tajuaa baarissa olevansa kaikkea muuta kuin tyylikäs..

En ymmärrä että täält tullaan kysymään että voinko laittaa päälleni sitä ja tätä ja kun vastaus on että et niin alkaa kamala ruikutus että miksi, sehän on niin hieno ja tyylikäs! Pue sellasta päällesi missä tunnet olosi hyväksi ja kotoisaksi äläkä kysele muilta!

[QUOTE="alkup";26147867]Housut ja trikoot on kaksi eri asiaa. Siis myös tiukat housut ja trikoot.

Mutta sä nyt olet palstalla ennenkin luontos osottanut niin lopetan tän jankkaamisen tähän.[/QUOTE]

Siis noi on ne samat housut, mutta ihmisen eikä mallinuken päällä, ihminen on vain photoshopattu pois. Sitä en tiedä, mitä aloit yhtäkkiä selittää trikoosta, siis lengginseistäkö? Eihän tässä kukaan sulle legginsejä ole ehdotellut??

Sanon nyt kolmannen kerran: LAITA ne vaatteet jos haluat. Ei kukaan pakota sua pukeutumaan mitenkään muuten. Edelleen mauton yhdistelmä, mutta sinähän niitä vaatteita kannat.

[QUOTE="aih";26147893]En ole kyllä nähnyt tästä mitään todisteita.[/QUOTE]

Kenellä tahansa on parempi tyylitaju kuin sulla. Haloo, bermudashortsit ja mummosukkikset huhtikuussa? *puke*

Yhteistyössä