Voinko luottaa tähän plussaan? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kp:t sekasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";25736374]Juu, se on simppeli ja siihen oon vaan saanut sen ei raskaana vai mitä siinä nyt lukeekaan tähän saakka. Toivotaan, jos sen viikon päästä teen että saisin jotain muita uutisia ikkunaan.

Kuopuksen aikaan sitä testiä ei vielä ollut. =)[/QUOTE]

Toivottavasti se selkeä raskaana teksti siihen pärähtäisi viikon päästä. :) Hyvältä kuitenkin vaikuttaa noiden testien perusteella. :)

Mies lähtee kohta hakemaan testiä huomiseksi, eli mikä testi sieltä kannattaisi ottaa?

Koska voihan tuo olla, ettei ole vielä tarpeeksi pitkällä jos siis tuolla nyt jotain tapahtuu.

Siksi vähän arveluttaa tuon digin ostaminen, että onko turhaan heitettyä rahaa huomenna..

Eli ei kannata iloita.

Tosin oon juonu tässä päivän mittaan, mutta CB:n pitäisi olla herkempi kuin pregchekin. Eli Ilmeisesti viallinen testi, kun jotain haaleaa näkyy mutta järjen mukaanhan tämän pitäisi olla tummempi.

No, sitten jatketaan vaan yritystä.

Kyllä tuo on plussa.Testaa mielummin esim. päivällä niin että olet ollut juomatta 2-3h.Itsellä ei näyttänyt aamupissasta oikein mitään ja iltapäivällä tuli jo kunnon haamu joka sitten muuttui kunnon plussaksi myöhemmin.
Mielummin satsaisin tuo CB:n digitestiin tai sitten testaisin apteekin omalla.

En tiedä onko nyt vika mun näytössä vai missä, mutta mä en näe tuossa kuin viivan paikan... Olen näköjään kuitenkin vähemmistössä näkemiseni kanssa, joten pitäisi ehkä pestä silmälasitkin. Usko muita vaan :)

Kertokaa nyt minullekin, että mikä ihmeen viivan paikka, kun sellaisia ei ole testeissä. Testiin ei tule yhtäkään viivan yrittämääkää, jos virtsassa ei ole hcg- hormonia.

Eli ei kannata iloita.

Tosin oon juonu tässä päivän mittaan, mutta CB:n pitäisi olla herkempi kuin pregchekin. Eli Ilmeisesti viallinen testi, kun jotain haaleaa näkyy mutta järjen mukaanhan tämän pitäisi olla tummempi.

No, sitten jatketaan vaan yritystä.

Mä nään tässä kyllä plussan. Mutta en osaa tästäkään sanoa, että onko siinä väriä vai ei.

Kertokaa nyt minullekin, että mikä ihmeen viivan paikka, kun sellaisia ei ole testeissä. Testiin ei tule yhtäkään viivan yrittämääkää, jos virtsassa ei ole hcg- hormonia.

Jos tilanne tosiaan on tämä, niin miten selität sen, että olen tehnyt hentoisen plussan silloin, kun mulla on ollut kierukka käytössä. Enkä ole siis vuotanut verta neljään vuoteen sen testin teon jälkeen, saati synnyttänyt.

Missä se raskaus on, kun ei se ole tullut ulos? Ei verisenä vuotona (ns. kemiallinen keskenmeno), eikä vauvana.

Ja tietynmerkkisiin raskaustesteihin saa sen viivanpaikan esiin ihan kraanavedelläkin. Toinen vaihtoehto on toki se, että joku raskaava oleva nainen on kussut mun veteeni.

Vaikea sanoa kun ei tiedä kp:tä eikä oviksen ajankohtaa. Mutta haamu siinä näkyy. Itselläni ei ole hailakoista haamuista mitään hyviä kokemuksia, ovat olleet joko kemiallisia tai tullut alkuraskauden km. Kannattaa varauksella iloita tuloksesta ja testailla viikon päästä vielä varmistelutesti. Toivottavasti viiva vahvistuu :)

Mies kiikutti vielä ennen nukkumaan menoa yhden testin.. Oli käynyt vielä näitä nappaamassa varuiksi.
Pregchek siis kyseessä:

Ihana kun voi tänne kuumeilla.. ei kuitenkaan kerrota kenellekkään vielä pitkään aikaan niin kiva päästä jonnekkin "höyryämään" :)

Nyt mä luotan, että on jotan tapahtunut. Aika sitten näyttää onko varhainen km, tuulimuna vai kenties meneekö loppuun saakka ja saadaan pieni aarre. :)

Aamulle on vielä tuo toinen cb. Teen sen ja toivon parasta.

Kyllä mä uskallan ainakin onnitella sua :)

Varhainen keskenmeno jos olisi niin vuotaisit jo verta. Eiköhän se plussa tuosta vahvistu. Tee parin päivän sisällä uusi testi :) ei voi noin montaa viallisa testiä tulla peräkkäin

Cb on edelleen haalea. :/

Harmittaa, mutta toisaalta pitää toivoa että kaikki on vielä niin alussa ettei välttämättä näy vielä kunnolla. Tosiaan kun tuo kierto on niin sekaisin tai sitten homma ei etene.

No tähän asiaan tiedon tuo aika, aijai kun hajotta päätä valmiiksi (malttamattomuus siis) . :D

N. 8 min kohdalla viiva oli jo tosi tumma. Testissä oli, että yli 10 min ei saa lukea. Ajan sisässä siis, kuva otettu melkein heti kun tuo pikkuisen ruudun viiva oli piirtynyt ja tummunut.

Luottakaa muhun, mä oon valehtelematta tehnyt tuhansia testejä :D Joskus jopa niissä kierroissa kun ei ole edes yhdyntää ollut ;) Se verran vaan, että kyllä testeissä on viivanpaikka. Niitä täytyy tosi tarkkaan katsoa ja vähän vääntää ja kääntää valoa vasten, mutta jokaisessa testissä saa kyllä näkyviin sen kohdan mihin viivan pitäisi tulla.

Ap:n testeistä sitten. CB on aika huono, ei tuosta viivasta voi vielä mitään sanoa ja testi antaa aika usein virheellisen plussan (siis vaikka sanotaan et 10min on raja niin jos on lähellä sitä niin yleensä se ei kuitenkaan ole tarkoittanut mitään) MUTTA toi toinen sun tekemä testi. Siinä on selvästi väriä. Eli se ei ole enää viivanpaikka. Sä oot ihan oikeassa et jotain on tapahtunut. Se et mitä, niin sen vaan aika näyttää :) Toivotaan parasta, mutta yritystä siellä on ainakin ollut. Ei testiajassa tulee väriä viivaan ilman hcg:ta. Malta odottaa vielä huomiseen niin pitäisi näkyvä viiva jo selvemmin ;)

Juu, itsellä ollu nuo cb:t negatiivisena kokemuksena juurikin virheellisten plussien takia. Tosin ne tulivat nimenomaan lähempänä sitä 10 min, ei heti ja toisaalta silloin ei muut testit näyttäneet edes plussaa.
Tämä viiva siis tuli heti ja sinisenä näkyy/yhtä leveänä myös.

Kierron kun tietäisi olisi paaljon helpompaa. :D Yritän olla huomisen testaamatta ja maanantaina sitten. Helpottaisi kun saisi varmuuden koko touhuun. :)

Jännää! 1 1/2 vuotta tässä on odoteltu millon tärppäis, voi kun se olisi nyt. =)
Ihana kun tänne voi purkaa, muuten olisi pakko soittaa jollekkin ystävälle. Päätettiin nyt miehen kanssa, että odotamme rauhassa niin pitkään kun mahdollista ennen kuin kerromme.