J
Jonna
Vieras
Niin siinäpä teille kysymys, kertokaa mitä ajatteletta... Olen elänyt huonossa suhteessa 7v ja koskaan sen aikana en ole unohtanut exääni. Miten pääsen siitä yli...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, huonoina hetkinä mäkin olen kaivannut entisiä rakkauksiani... mutta kannattaa miettiä ehkä sitä miksi teillä joskus meni ex:n kanssa kattilat jakoon.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Minä otin eron ja menin kimppaan sen minun "mietinnän kanssa" en ole katunut päivääkään.
Aikainaan olin ujo enkä uskaltanut tehdä aloitetta mutta kaikkien näiden vuosien aikana ja eri suhteiden aikana mietin vain häntä. Sitten tartuin härkää sarvista ja tein radiikaalin ratkaisun.
Ei ole tarvinnut miettiä enää muita miehiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mäkin pelkään että mieheni ex ajattelee kuten sinä ap!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Minä otin eron ja menin kimppaan sen minun "mietinnän kanssa" en ole katunut päivääkään.
Aikainaan olin ujo enkä uskaltanut tehdä aloitetta mutta kaikkien näiden vuosien aikana ja eri suhteiden aikana mietin vain häntä. Sitten tartuin härkää sarvista ja tein radiikaalin ratkaisun.
IhanaMutta tässä tapauksessa ei ole mahdollista..eikä ne tunteet ole aina molemmin puolisia
Mutta mulla on ihan sama, että aina mietin vain häntä, vaikka tosi paljon elämässä tapahtunut (lapset ym.)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Minä otin eron ja menin kimppaan sen minun "mietinnän kanssa" en ole katunut päivääkään.
IhanaMutta tässä tapauksessa ei ole mahdollista..eikä ne tunteet ole aina molemmin puolisia
Mutta mulla on ihan sama, että aina mietin vain häntä, vaikka tosi paljon elämässä tapahtunut (lapset ym.)
Tuota, niin minäkin ennätin olla tosiaan naimisissa, kaksi lasta on syntynyt maailmaan, talo hommattu jne...eli rakensin elämää väärän ihmisen kanssa kunnes sen tajusin lopulta.
Tässä minun tilanteessa oli vielä sekin että me oltiin tämän minun "mietinnän" kanssa koko ajan ystäviä. Ei kovin kivaa ollut kun piti koko ajan yrittää pitää näpit erossa hänestä.
Yhteensä noin 13,5 vuotta meni tätä peliä ennen kuin uskalsin ottaa rohkeasti asian puheeksi ja kappas vaan kun toisella oli samat tunteet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Minä otin eron ja menin kimppaan sen minun "mietinnän kanssa" en ole katunut päivääkään.
Tuota, niin minäkin ennätin olla tosiaan naimisissa, kaksi lasta on syntynyt maailmaan, talo hommattu jne...eli rakensin elämää väärän ihmisen kanssa kunnes sen tajusin lopulta.
Tässä minun tilanteessa oli vielä sekin että me oltiin tämän minun "mietinnän" kanssa koko ajan ystäviä. Ei kovin kivaa ollut kun piti koko ajan yrittää pitää näpit erossa hänestä.
Yhteensä noin 13,5 vuotta meni tätä peliä ennen kuin uskalsin ottaa rohkeasti asian puheeksi ja kappas vaan kun toisella oli samat tunteet![]()
Ja muut maksoivat hinnan sinun harjoittamasta epärehellisyydestä itseäsi kohtaan.
Kyllä se on hymyn arvoinen suoritus todellakin !
Alkuperäinen kirjoittaja Liina:Täytyiskö vaan tunnustaa toiselle? Itse hänet jätin. Kysyin kuulumisia hetki sitten ja vastaus ei ollut mukavaa kuultavaa. Ehkä toinen on katkera kun jätin ja nyt "muina miehinä"kyselen kuulumisia. Jos vaan uskaltaisin kysyä tunteista?! Vai teenkö vaan hallaa hänen nykyiselle suhteelleen?
Niin, miksi se nyt lapsia haittaisi että niiden isä vaihdetaan toiseen mieheen, päinvastoin!Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mitään hintaa muut eivät ole maksaneet siitä.
Lapset eivät ainakaan laittaneet pahakseen tätä "vaihtoa" vaan päin vastoin ja mies tiesi että ero on tulossa joka tapauksessa.