Voinko olla raskaana?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neuvoton"

Vieras
Olin pari viikkoa sitten eräällä mökillä viikonlopun vietossa isomman poppoon kanssa ja käytiin saunassa tyttöjen kaa miesten jälkeen ja kun sitten nousin lauteelta lähteäkseni pesuille huomasin että peppuni alla oli jotain tahmeaa,tarkemmin katseltuani se osoittautui mälliksi!:x
Kysymykseni siis kuuluu että voinko olla raskaana kun olen istunut siinä mällin päällä n.10-15min??
Ja kun laskeskelin kk-kiertoani tajusin että tuolloin oli myös varmaankin ovisajankohta:/
Nyt siis epäilykset heräsi raskauden suhteen kun ollut vaikka mitä oireita:(

voih kun oon ihan paniikissa tän asian kaa:(kaverit nimittäin oli sitä mieltä et ois mahdollista??selityksenä et ku oli ovis mahdollisesti ja koska istuin sen mällin päällä,et pääsis ne siittiöt hyvinkin mun sisään:O

Jos istuit mällin päällä vartin kuumassa saunassa, ja sitten vasta tarkastelit, niin kuinka voit olla niin varma, että se oli mälli? Voihan se olla joku limaklöntti joka valahti omasta alapäästäsi.

Joo, siellä on ollu jotain ninjasiittiöitä. Niillä on sellaset ihan pienet huivit päässä ja sit semmonen köysi ja valjaat, että ne pääsee kiipeemään sun värkkiä ylöspäin...

tiedän että tää kuulostaa hullulle mut tiiän et se oli mälliä ja mua oikeesti pelottaa et oon raskaana:(mitä mä sille lapselle kertosin sen isästä??isäs oli limaklöntti jonka tapasin saunassa?:(

Miten sinä kehtasit sen klöntin joustavuutta ja muuta rakennetta tarkastella siinä kavereiden kanssa. Kävittekö ihan keskustelua, että kuulkaas tytsit nyt tais onnistaa, ovisaika ja kas kummaa tuheroni sattui juuri tuon joustavan mälliläntin päälle, millonkas se mun laskettu aika nyt sitten onkaan?

Äkkiä apteekkiin hakeen jälkiehkäsypillereitä!!! Siis onhan tälläpalstalla ennekin ollu juttua että raskaaksi tosiaan voi tulla saunan lauteista ja pyyhkeistä ja sillen. JA varsinki kun istuit sen päällä noinkin kauan :O Onhan ne nyt tossa ajassa ehtiny vaikka miten pitkälle. Ettekö te oo ollu hereille koulun terveystiedon tunneilla kun näitä asioita opetetaan?!?!?

[QUOTE="vieras";23741093]Miten sinä kehtasit sen klöntin joustavuutta ja muuta rakennetta tarkastella siinä kavereiden kanssa. Kävittekö ihan keskustelua, että kuulkaas tytsit nyt tais onnistaa, ovisaika ja kas kummaa tuheroni sattui juuri tuon joustavan mälliläntin päälle, millonkas se mun laskettu aika nyt sitten onkaan?[/QUOTE]

No kyllä tyttöjen kaa ihan avoimesti kaikesta jutellaan,ja toki ihmettelin ääneen kun tunsin jotain tahmeaa peppuani vasten et mikäs tässä on??ja sit kaikki ääneen et hyiii...eikai se vaan ole sitä mitä mä luulen??ja sit jälkipuinti et omg...:X
Ekaksi vaan et hyi helvetti,kunnon pesut vaan ja sit nyt jälkeenpäin,ihan oikeaa pohdintaa että voisko olla raskaana?:O

[QUOTE="a p";23741132]No kyllä tyttöjen kaa ihan avoimesti kaikesta jutellaan,ja toki ihmettelin ääneen kun tunsin jotain tahmeaa peppuani vasten et mikäs tässä on??ja sit kaikki ääneen et hyiii...eikai se vaan ole sitä mitä mä luulen??ja sit jälkipuinti et omg...:X
Ekaksi vaan et hyi helvetti,kunnon pesut vaan ja sit nyt jälkeenpäin,ihan oikeaa pohdintaa että voisko olla raskaana?:O[/QUOTE]
Kuinka monta ehdokasta olisi isukiksi? Ja oliko kukaan heistä tyttökaveriesi poikakaveri...? Siinäpä vasta soppa, eikö heille sellainen vaihtoehto tullut mieleen?

Yhteistyössä