S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kyllä mä olen aina olettanut,että e-pillerit otetaan "etukäteen" suojaamaan ei-toivotulta raskaudeltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tee testiraskaaksi voi tulla koska vaan,periaatteessa..
Voiko siis tulla raskaaksi jos heti ottaa e-pillerin? Niiden pitäisi heti tehota. Testi ei nyt tähän auta koska vasta viikon verran yhdynnästä. Tein kyllä testin ja se oli negatiivinen mutta se oli aivan turha testi.siitä se nimikin ehkäisy varmaan tulee..
5min yhdynnän jälkeen otin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
Yasminea ja Mercilonia olen itse käyttänyt ja niiden ohjeissa luki että pitää aloittaa ekana vuotopäivänä ja käyttää lisäehkäisyä 7vrk.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
Yasminea ja Mercilonia olen itse käyttänyt ja niiden ohjeissa luki että pitää aloittaa ekana vuotopäivänä ja käyttää lisäehkäisyä 7vrk.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä niitä touhutippoja tulee matkallakin. Tyhmää tommonen sähläys jos tarkotus on olla ilman vauvaa.
Kumma että näitä kommentteja pitää joka väliin työntää. :headwall:
Mut siis kyllä voit olla. Soittele huomenna neuvolaan.
Mikä kommentti. Ai touhutippa. No anteeksi, tarkotukseni oli laittaa, että mies erittää spermaa myös ennen laukeamistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
näin mullai
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
näin mullai
Minä myös Yasminea käyttänyt, luin myös sen ohjeistuksen, eikä siellä sanottu mitään 7 pv.n lisäehkäisystä, eikä myöskään gyne sanonut mitään. Mercilonia myös olen käyttänyt 7v sitten ja nimenomaan kysyin lääkäriltä että alkaako heti vaikuttamaan vai pitääkö käyttää kumia (ensimmäiset pillerit oli sillon), sanoi että heti alkaa vaikuttamaan, ei tarvita kumia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
Mulla just Yasmin. Lekuri on kyllä sanonut et tehoo heti ekana vuotopäivänä. Mutta eihän menkkojen aikana pitäisi tulla raskaaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.bayerscheringpharma.fi/html/pdf/pakkausselosteet/Yasmin.pdf
Tuolla kyllä sanotaan että ehkäisyteho alkaa ensimmäisestä pilleristä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
näin mullai
Minä myös Yasminea käyttänyt, luin myös sen ohjeistuksen, eikä siellä sanottu mitään 7 pv.n lisäehkäisystä, eikä myöskään gyne sanonut mitään. Mercilonia myös olen käyttänyt 7v sitten ja nimenomaan kysyin lääkäriltä että alkaako heti vaikuttamaan vai pitääkö käyttää kumia (ensimmäiset pillerit oli sillon), sanoi että heti alkaa vaikuttamaan, ei tarvita kumia.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ottaa ekana vuotopäivänä, ei tarvi muuta ehkäisyä! Näin ainakin sanottiin Diane Novan ja Melianen ohjeistuksissa.
näin mullai
noh.. tuolla tuskin on merkitystä tällaisessa tapauksessa että eka harrastetaan suojaamatonta seksiä ja sit aloitetaan pillerin syönti.
No jos olet ohjeen mukaan aloittanut kp.1 ne niin ei tarvi lisäehkäisyä, ainakaan jos kyseessä yhdistelmäpillerit.moi ! hei mua rupes tosi paljon ahdistaa ku luin näitä kysymyksii... mä alotin e-pillereitten käytön viikko sitte ja oon harrastanu mun poikaystävän kaa jo seksiä mut me ei olla käytetty kumii niin voinko mä olla raskaana ??? eikö pillerit muka ala heti tehoamaan ? apua kertokaa mitä mun pitää tehä ??:'(