Voinko olla raskaana?!? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmauduin

Vieras
Eli homman nimi on tämä.. Mulla oli tossa pari viikkoa sitten "menkat" jotka oli ihan oudot, tuhrua 3 päivää ja yksi vuoto päivä ja yksi välipäivä sitten taas yksi vuoto päivä.. (tein testin:nega) Sitten, olen tosi väsynyt koko ajan, mikään ei kiinnosta ym.. Rintoja särkee, menee semmosia veemäisiä vihlasuja, haluttaa koko ajan :D , menkkamaista juilintaa mahassa koko ajan, mieliala vaihtelee tuon tuosta ym.. Sitten, meijän koira kusi meijän sänkyyn, mitä se tekee aina vain ja ainoastaan minun ollessa raskaana :/ Testiä en millään viitsisi taas tehdä, kun en jaksa pettyä kerta toisensa jälkeen :( Kiitos, jos jaksoit lukea, saatika vastata :)

No tuohon ei oikeastaan ole kuin kaksi vastausta... Joko olet tai sitten et ole. Oireiden perusteella sanoisin, että ehkä olet... Mutta toisaalta taas, jos raskaus olisi kovin toivottu, saattaa elimistö reagoida siihenkin erilaisin oirein vaikka raskautta ei olisikaan. Toivottavasti näyttää plussaa! :)

Täällä sama vika... kun ap. Aivan epämääräisiä menkkoja... vähän väliä. Rinnat särkee... jne. viime viikolla loppu menkat ja nyt taas alko... mietin voisko olla keskenmeno... Keskenmenon kokeneita? Millaisia oireita`?

Näin asian vierestä: hassua miten ihmiset odottaa toisen testin tulosta( minä myös ) ja odottaa innolla vastausta. Vaikka voisihan tälläinenkin ketju olla provo, mutta silti niin jännittävää odotta a vastausta.

Yhteistyössä