Voinko olla raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonnikeijukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tonnikeijukainen

Vieras
Nuorin on taapero ja imetän yhä. Kuukautiset ei ole alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Oli yksi kerta kun pääsimme hotelliin yöksi ja yksi kerta ilman ehkäisyä. Sanokaa ettei ole todennäköistä, että olisin ovuloinut juuri silloin?!

Havahduin pari päivää sitten satunnaiseen kuvotukseen, lisääntyneeseen valkovuotoon ja vatsan kipristelyyn. Aluksi ajattelin, että menkat vihdoin -kunnes paniikki iski.

Huomenna menen ostamaan testin, mutta nyt pelottaa pirusti. Mies ei halua kolmatta lasta missään nimessä :(

Nuorin on taapero ja imetän yhä. Kuukautiset ei ole alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Oli yksi kerta kun pääsimme hotelliin yöksi ja yksi kerta ilman ehkäisyä. Sanokaa ettei ole todennäköistä, että olisin ovuloinut juuri silloin?!

Havahduin pari päivää sitten satunnaiseen kuvotukseen, lisääntyneeseen valkovuotoon ja vatsan kipristelyyn. Aluksi ajattelin, että menkat vihdoin -kunnes paniikki iski.

Huomenna menen ostamaan testin, mutta nyt pelottaa pirusti. Mies ei halua kolmatta lasta missään nimessä :(

Jos lapsi ei ole tervetullut, niin miksi ette käyttäneet ehkäisyä? Ei kukaan nyt enää voi olla niin tietämätön, että kuvittelee imetyksen suojaavan raskaudelta. Varsinkin kun kyseessä on taapero´.

• Tykkää
Reactions: .....
Jos lapsi ei ole tervetullut, niin miksi ette käyttäneet ehkäisyä? Ei kukaan nyt enää voi olla niin tietämätön, että kuvittelee imetyksen suojaavan raskaudelta. Varsinkin kun kyseessä on taapero´.

Syynä oli juhlatuuli ja kortsujen unohtuminen. Lisäksi minä ihan oikeasti olen luullut, että ilman menkkoja ei voi raskautua. En ole suonut tälle ajatustakaan aiemmin. Nyt kun säikähdin, niin googlailin asiaa enemmän. Tyhmä olen :(

Lisäksi minä ihan oikeasti olen luullut, että ilman menkkoja ei voi raskautua. Tyhmä olen :(
Ei jumalauta. Aikuinen nainen etkä tuon vertaa tiedä! Kyllä olet aivan helvetin tyhmä. Jos ei missään nimessä halua lasta, niin silloin käytetään ehdottomasti ehkäisyä vaikka ei olisi menkkoja. Imetys EI ole ehkäisykeino.

Kuinka hemmetin tollo voi ihminen olla. Kyllä pitäisi sen verran tietää, että ovulaatio on ENNEN menkkoja eli menkattomuus ei kerro sitä voiko tulla raskaaksi vai ei. Pistää vihaksi tuollaiset jotka ei osaa niin yksinkertaista asiaa kuin ehkäisy. No etpä vaikuta olevan penaalin terävin kynä ja sellaisethan sikiää valitettavan paljon.

En ymmärä miksi kummassa jo valmiiksi herkillä olevaa ihmistä pitää syyllistää vahingosta! Eiköhän olla ihmisiä ihmiselle ja tueta mieluummin kuin latistetaan.
Niin, AP, voit kyllä raskautua tästä yhdestä kerrasta. Itse kuulun niihin joilla menkat tulee imetysaikama mutta en ole raskautunut vaikken ehkäisyä ole käyttänytkään. Tsemppiä sinne kovasti❤ Toivottavasti saatte puhuttua miehenne kanssa! Rakkaus vain kasvaa lasten myötä

Joo kyllähän näitä tapauksia on. Yksikin vielä luuli olevansa alkuvaiheessa raskautta ja lähtikin samana päivänä synnärille, kaks viikkoo aiemmin oli testin tehny. Tsemppiä jos raskaana olet ja et ole ainoa tuossa tilanteessa :)

En ymmärä miksi kummassa jo valmiiksi herkillä olevaa ihmistä pitää syyllistää vahingosta! Eiköhän olla ihmisiä ihmiselle ja tueta mieluummin kuin latistetaan.
Niin, AP, voit kyllä raskautua tästä yhdestä kerrasta. Itse kuulun niihin joilla menkat tulee imetysaikama mutta en ole raskautunut vaikken ehkäisyä ole käyttänytkään. Tsemppiä sinne kovasti❤ Toivottavasti saatte puhuttua miehenne kanssa! Rakkaus vain kasvaa lasten myötä
Ihan vahingossa kompastuttiin samaan aikaan samassa paikassa ja ihan vahingossa se penis luiskahti emättimeen, ei ollut tarkoitus, miten sattuikin osumaan juuri sinne. Ei se yhdyntä ole kertaakaan vahinko. Aina kun harrastaa seksiä, voi tulla raskaaksi. Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttisen varma. Olen loputtoman kyllästynyt kuulemaan hölmöjä vahinkoon vetoamisia.

Yhteistyössä