K
koi
Vieras
olen raskaana 19 viikolla, voinko huoletta syödä Apetina 3% fetakuultioita? lukee ainakin että pastöroitu.. mutta huolettaa vähän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ei missään nimessä. Syöminen, juominen ja nukkuminen on raskaana ollessa EHDOTTOMASTI kielletty.
No niin sehän se unohtui listasta, mutta hyvä kun muistit.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ei missään nimessä. Syöminen, juominen ja nukkuminen on raskaana ollessa EHDOTTOMASTI kielletty.
seksistä ja saunasta nyt puhumattakaan
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No niin sehän se unohtui listasta, mutta hyvä kun muistit.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ei missään nimessä. Syöminen, juominen ja nukkuminen on raskaana ollessa EHDOTTOMASTI kielletty.
seksistä ja saunasta nyt puhumattakaan
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Minne katoaa järki raskaana ollessa??
Graavikala on ainoa mitä kannataa välttää, näin mulle neuvolassa sanotiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Minne katoaa järki raskaana ollessa??
Mun mielestä se on just sitä järkeä, jos välttää ruoka-aineita, jotka voi aiheuttaa mahassa olevan vauvan kuoleman!
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Graavikala on ainoa mitä kannataa välttää, näin mulle neuvolassa sanotiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Minne katoaa järki raskaana ollessa??
Mun mielestä se on just sitä järkeä, jos välttää ruoka-aineita, jotka voi aiheuttaa mahassa olevan vauvan kuoleman!
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Graavikala on ainoa mitä kannataa välttää, näin mulle neuvolassa sanotiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Minne katoaa järki raskaana ollessa??
Mikset kysy neuvolasta, etkä täältä palstalta missä kukaan ei tiedä koskaan mistään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Graavikala on ainoa mitä kannataa välttää, näin mulle neuvolassa sanotiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Minne katoaa järki raskaana ollessa??
Ja toiset sitten taas sanoo, että sitä voi syödä, jos sen tekee itse.
Mä ainakin otan varman päälle näissä ruokajutuissa, niin eipä tarvitse sitten itseään syytellä, jos raskauden kanssa käykin huonosti.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Mikset kysy neuvolasta, etkä täältä palstalta missä kukaan ei tiedä koskaan mistään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Graavikala on ainoa mitä kannataa välttää, näin mulle neuvolassa sanotiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Minne katoaa järki raskaana ollessa??
Ja toiset sitten taas sanoo, että sitä voi syödä, jos sen tekee itse.
Mä ainakin otan varman päälle näissä ruokajutuissa, niin eipä tarvitse sitten itseään syytellä, jos raskauden kanssa käykin huonosti.