Voinko vaatia kaasoltani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minihäät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän erikoista kyllä jos haluat isot polttarit mutta et sitten kuitenkaan samoja ihmisiä häihisi.
Ymmärrän jos kaasosi (miksi edes kaasoa tarvitset jos vieraita oikeasti vain perheet?) ei innostu, vähän noloahan on kutsua ihmiset polttareihin jos ei hääkutsuakaan tule. Tietävätkö kaverisi että olet naimisiin menossa?

Kutsu itse ystäväsi jonakin viikonloppuna iltaa istumaan. Saavat sitten itse päättää muistavatko sinua jollain yllätyksellä vai eivät.

Mä en ymmärrä näit vastauksia!!!! Tottakai kaverille järkätään polttarit vaik olis kui pienet häät!! Tod näk itse kävisin viel häissä sen verran kuokkimas et tekisin sulhasen ryöstön tai jotain. Ja antaisin hyvän ystäväni viettää päivänsä miten itse haluaa. Ei mun ystävyyttä mitata kutsukortilla.

Kun kaaso kysyy ystäviä juhliin voi hän laittaa että hei maija menee naimisiin. Häät ovat pienet vain lähi perheelle mutta vietetään me yhdessä suuret polttarit viimeisen sinkkuillan kunniakdi.

Mä en nyt myös oikein ymmärrä, että ap haluaa, että hänen ystävänsä haluavat järjestää hänelle jotain kivaa kun hän taas ei halua heitä häihinsä? Onko kaaso muuten edes tulossa häihin?

Minusta tuossa ei ole mitään ongelmaa, KOSKA kukaan niistä ystävistä ei ole tulossa häihin. Eri asia olisi, jos polttareihin kutsuttavista suurin osa kutsuttaisiin myös häihin, mutta muutamaa ei. Se olisi jotenkin tökeröä näitä muutamaa kohtaan. Mutta koska nyt kukaan ei saa kutsua, niin samahan se on pitää ystävän iloksi hyvät bileet. Halvemmaksi se noin tulee, kun ei erikseen tarvi häälahjaa miettiä ;) Ja ap ei edes odota mitään isoa, lähinnä yhdessäoloa ja pientä yllätystä (mikä voi varmaan olla vaikka jotain ihan ilmaista).

AP - kysy kaasoltasi, mikä mättää.

Ja totta kai voi olla kaaso pienissäkin häissä auttamassa puvun valinnassa, pukeutumisessa, kutsujen teossa, kattauksessa...

Kaunista hääpäivää teille, ihania polttareita ja onnellisia vuosia!

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;27233214:
Minusta tuossa ei ole mitään ongelmaa, KOSKA kukaan niistä ystävistä ei ole tulossa häihin. Eri asia olisi, jos polttareihin kutsuttavista suurin osa kutsuttaisiin myös häihin, mutta muutamaa ei. Se olisi jotenkin tökeröä näitä muutamaa kohtaan. Mutta koska nyt kukaan ei saa kutsua, niin samahan se on pitää ystävän iloksi hyvät bileet. Halvemmaksi se noin tulee, kun ei erikseen tarvi häälahjaa miettiä ;) Ja ap ei edes odota mitään isoa, lähinnä yhdessäoloa ja pientä yllätystä (mikä voi varmaan olla vaikka jotain ihan ilmaista).

AP - kysy kaasoltasi, mikä mättää.

Ja totta kai voi olla kaaso pienissäkin häissä auttamassa puvun valinnassa, pukeutumisessa, kutsujen teossa, kattauksessa...

Kaunista hääpäivää teille, ihania polttareita ja onnellisia vuosia!

Halvemmaksi? :D en minä maksaisi mitään jos ei kutsua häihin tule, ellei olisi ihan siitä parhaasta sydänystävästä kyse.

Ap, reippaasti kutsut itse haluamasi porukan. Kirjoitat kutsuun, että polttarit mutta maksaa ei tartte kun ei tule kutsua häihinkään.
Kaverit voi sitten oman halunsa mukaan keksiä tai olla keksimättä pientä kivaa iltaan.

mikäs se polttareiden tarkoitus sitten on? jos ei ainakaan pitää hauskaa kavereitten kanssa. polttareihin osallilstumallako maksaa itsensä sisään häihin? häh. ja ei kai kukaan kaikkia naispuolisia vieraita, esim. äitiään ja anoppiaan, kutsu mihinkään polttareihin.

ja kun mitään häitä ei tosiaan ole, vain maistraattivihkiminen, jossa meidän vanhempamme ovat läsnä. aluksi oli tarkoitus pyytää vain todistajiksi nämä kaaso ja bestman, mutta vähemmän tappelua ja loukkaantumisia, kun kutsutaan vanhemmatkin. ja täten ei kehtaa kutsua evätä ensin kutsutuilta :D

kyllä ootte ihania kavereita kaikki, kun ette jonku läheisen ystävänne avioitumista tahdo juhlia tyttöporukalla, jos ette vastapalveluksena saa kutsua mättämään ja juomaan häihin :o

Alkuperäinen kirjoittaja minihäät;27234693:
mikäs se polttareiden tarkoitus sitten on? jos ei ainakaan pitää hauskaa kavereitten kanssa. polttareihin osallilstumallako maksaa itsensä sisään häihin? häh. ja ei kai kukaan kaikkia naispuolisia vieraita, esim. äitiään ja anoppiaan, kutsu mihinkään polttareihin.

ja kun mitään häitä ei tosiaan ole, vain maistraattivihkiminen, jossa meidän vanhempamme ovat läsnä. aluksi oli tarkoitus pyytää vain todistajiksi nämä kaaso ja bestman, mutta vähemmän tappelua ja loukkaantumisia, kun kutsutaan vanhemmatkin. ja täten ei kehtaa kutsua evätä ensin kutsutuilta :D

kyllä ootte ihania kavereita kaikki, kun ette jonku läheisen ystävänne avioitumista tahdo juhlia tyttöporukalla, jos ette vastapalveluksena saa kutsua mättämään ja juomaan häihin :o

No ei, iltaa voi viettää kyllä kavereiden kesken ihan milloin vain ja miten vain. Mutta mielestäni niitä ei tulisi silloin polttareiksi kutsua, koska polttarit kuitenkin tavan mukaan järjestetään myös häihin osallistujien kesken.
Luulenpa vain, että suurin osa polttareihin osallistujista (siis muissakin kun vain sinun tapauksessa) olettaa saavansa kutsun myös häihin.

Yhteistyössä