Voisiko joku auttaa? Vaatteiden valinta=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Elikkäs, baari-ilta tiedossa, pitkästä aikaa..edellisestä on aikaa varmaan pari vuotta, nyt on tää odotusaika ollut ja kuopus on 9kk, niin voisi jo lähteä.

Mutta,asun valinta on vaikeaa..siispä pyydänkin tiedän apua, ootte varmasti olleet vähän useammin baareissa kuin mie:)

Vaihtoehto 1.

Vaihtoehto 2.

Vaihtoehto 3.
Ei kumpikaan edellisistä vaan jotain ihan muuta..Mitä?

Joo ja tiedän että voisin itekkin tehdä päätöksen, mutten haluais olla ihan niinkuin jostain avaruudesta kotoisin jos jonnekin nyt pääsen viimein lähtemään..

Itse laittaisin jotkut jalkaan hyvät housut esim farkut ja siihen joku kiva paita.

Itse olin 3v tauon jälkeen ja jalassa vaaleat sammarit ja A-linjainen lyhythihainen paita jossa rypytetyt hihansuut ja kaula-aukko.Sitten oli neuletakki mukana.Puoleen väliin reittä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
no mä laittaisin housut, mutta en olekkaan sellanen hame tyyppi :)

Nykyään kun mä vetäsen minarin päälle,niin oon varmaan ainut baarissa kellä on hame,eikö ihmiset omista kuin farkkuja,tylsää..

Mulla oli sammarit :)

Jsa ilmeisesti olin muotitietoinenkin vaikka sammarit ollut vuoden kaapissa :xmas:

Näinpä kävisi mullekin. Ja eri vaikutelmahan noista asuista välittyy. Minusta hameasu on rohkeampi, avoimempi ja puoleensavetävämpi, kun taas housuasu on tylsempi, tavallisempi ja siitä välittyy kuva, ettet välttämättä ole seuraa hakemassa. Eli mieti millaisia viestejä haluat vaatteillasi välittää =)

Nykyään kun mä vetäsen minarin päälle,niin oon varmaan ainut baarissa kellä on hame,eikö ihmiset omista kuin farkkuja,tylsää..

Mulla oli sammarit :)

Ja ilmeisesti olin muotitietoinenkin vaikka sammarit ollut vuoden kaapissa :xmas:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1111376 linkki unohtui..

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Näinpä kävisi mullekin. Ja eri vaikutelmahan noista asuista välittyy. Minusta hameasu on rohkeampi, avoimempi ja puoleensavetävämpi, kun taas housuasu on tylsempi, tavallisempi ja siitä välittyy kuva, ettet välttämättä ole seuraa hakemassa. Eli mieti millaisia viestejä haluat vaatteillasi välittää =)

En mäkään hae mitään seuraa baarista vaikka hameen laitan,haluan vain erottua massasta :D

Mie laittasin farkut ja paidan kun oon housuihminen mutta kyllä tuo mekkokin on tosi kiva että enpä osaa nyt sanoo... Paa housut niin ei pylly kylmety jos on viilee ilma. :D

En mäkään hae mitään seuraa baarista vaikka hameen laitan,haluan vain erottua massasta :D

Juu, toki voi laittaa, mutta semmoisia viestejä nuo asut mielestäni lähettävät kantajastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Ykkönen,paitti olis kiva kun toppi olis erivärinen,eikä aina sitä mustaa :/

Noo, jotenkin se musta on hyvä väri:)
Mutta voipihan sitä kattoa löytyskö tuolta kaapista muuta.. :D

On toki hyvä,väri,mut laita toinen osa mustaa ja toinen jotain muuta väriä tai edes musta paita missä on jotain kuviointia,ei tuu niin kylmä vaikutelma susta :D

Juu, toki voi laittaa, mutta semmoisia viestejä nuo asut mielestäni lähettävät kantajastaan.

Minä oon ainakin tuosta mekosta eri mieltä,ei oo mikään seuranhakumekko minusta kun ei ole mikään himo lyhyt eikä todella avoin kaula-aukko tms. Minusta varsin tyylikäs =). Tällainen mekko välittäisi minusta sellaisen kuvan, jos vaate yleensä sellaista välittää:

http://www.c-fashion.fi/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=1164

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Minä oon ainakin tuosta mekosta eri mieltä,ei oo mikään seuranhakumekko minusta kun ei ole mikään himo lyhyt eikä todella avoin kaula-aukko tms. Minusta varsin tyylikäs =). Tällainen mekko välittäisi minusta sellaisen kuvan, jos vaate yleensä sellaista välittää:

http://www.c-fashion.fi/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=1164

Tietysti riippuu siitä, mihin verrataan. Tuossa sun linkissä on todellinen magneettimekko, jonka rinnalla ap:n hameasu muuttuu hiirulaisen tyyliksi. Mutta tuohon housuasuun verrattuna hameasu on rohkeampi ja puoleensavetävämpi.

Yhteistyössä