voisiko joku neuvoa tumpeloa tietokone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas, eli kahdelta eri tietokoneelta pitäisi voida käyttää toisen koneen tiedostoja? Enpäs osaa neuvoa, vaan ihmettelen, että onkohan se edes kovin helppoa? Isäntä varmaan osaisi vastata, mutta se ei nyt juuri ehdi.

Nyt en ota kantaa sitten mihinkään teikäläisten palomuuriasetuksiin, käyttöjärjestelmään tai kotiverkon rakenteeseen.

Mutta kansion voit jakaa kun klikkaat sitä hiiren oikealla ja otat sieltä Ominaisuudet ja menet sinne Jakaminen-välilehdelle. Siellä on sitten se "Jos haluat suojausriskistä huolimatta.."-kohta. Sitä täytyisi klikata ja seurata ohjeita.. En nyt jaksa itse käydä sitä kokonaan läpi ja laittaa neuvoja tähän kun ei ole tarvetta jakaa mitään mutta tuolta siis pääset alkuun.. Googlella löytyy varmasti lisää apuja.

valitsin tos aiemmin illalla tuolta kohdasta et, jaa tämä verkossa, kansion alle tuli käsi.. et kait se onnistui, en ole viel jaksanut tarkistaa miehen koneelta :xmas: kiitokset!

Kusipää oot.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Nyt en ota kantaa sitten mihinkään teikäläisten palomuuriasetuksiin, käyttöjärjestelmään tai kotiverkon rakenteeseen.

Mutta kansion voit jakaa kun klikkaat sitä hiiren oikealla ja otat sieltä Ominaisuudet ja menet sinne Jakaminen-välilehdelle. Siellä on sitten se "Jos haluat suojausriskistä huolimatta.."-kohta. Sitä täytyisi klikata ja seurata ohjeita.. En nyt jaksa itse käydä sitä kokonaan läpi ja laittaa neuvoja tähän kun ei ole tarvetta jakaa mitään mutta tuolta siis pääset alkuun.. Googlella löytyy varmasti lisää apuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kusipää oot.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Vituttais jos kiinnostais. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä